Heidi30 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei fikk tvillinger 15 januar.... Han ene legger på seg mye men han andre er litt liten men vært mindre hele tida da..... Det jeg lurer på er det noen av dere som har erfaring med gulping og brekker seg og gråter litt samtidig? Sjekka han hos fysioterapeut men han fant ingenting..... Hva har dere gjort mot dette hvis dere har noen gode råd? Blir vekt hver time om natta dette er slitsomt...legger han ofte til puppen så han ikke skal spise så mye om gangen. Kan det være lukkemuskelenkanskje....
sekstisjuer Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Bare et lite spørsmål; fikk han penicillin/antibiotika etter fødselen? Mitt yngste barn fikk antibiotika i fire dager etter fødsel. Hun hadde også mye plager med oppgulp, gråting etc. Vi ble skikkelig fortvilt og tok henne med til både kinosolog og osteopat. Kinosologen fortalte at lillejenta sannsynligvis fikk problemer på grunn av antibiotikaen. Samtidig mente hun at det også var reaksjoner på den tøffe starten hun fikk - kom tre uker før termin og kom i hui og hast. Fikk derfor pusteproblemer etter fødselen og ble lagt i kuvøse. Mens hun lå i kuvøsen ble hun stukket både titt og ofte for at de skulle måle blodverdiene hennes. Kinosolgen mener at sånne ting kan skape traumatiske minner senere i livet. Vi fikk noen dråper med Bachs blomsterremedier og smørte under føttene, og da ble det straks bedre. Nå kan det være noe helt annet med ditt barn, jeg forteller bare vår erfaring, bare så det er sagt. Håper han blir fort bra, det er så slitsomt når de bare gråter og gulper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå