Gå til innhold

tegn?


litasGRAVID!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet altså ikke om det bare er innbilning, men... Hadde voldsomme EL-smerter denne måneden (verre enn NOEN gang!), og de slutta igår - etter ei uke. I dag er jeg så kvalm.. Har også vondt halebein, og noe rart i ryggen.. Vurderer å ta en test i slutten av uka.. Spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende:)

jeg har vært sikker på at jeg har vært gravid helt til nå.....

nå har jeg fått for meg at jeg ikke er allikevel.....

 

di ti andre gangene jeg har vært gravid men mistet så har jeg visst at jeg var d og d har stemt..... men nå er jeg usikker på om jeg tror jeg er elller ikke...

 

er jo veldig tørst fortida og d var jeg di andre gangene også.....

 

hm, spennende skal krysse fingrene for at er gravid jeg:)

 

hvor lenge har dere prøvd da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÅPER det går bra for både deg og meg!:) Vi er på 3. pp nå, så hvis dette går, syns jeg det har gått kjapt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid min 4pp og er så overlykkelig at man fikk endelig posetiv test, tok 4 dager før ikm og den hva svak posetiv og i går tok jeg den og den hva helt posetiv, har fått kviser og det stikker i magen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for deg! Moro! Jeg har i dag mistet helt troen på at noe er på gang her.. Litt småkvalm i formiddag, men ok nå, og full av energi.. Det blir spennende å se de neste dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er gravid:) 2 positive tester i dag....

 

er både glad og lei meg, d er slutt melom meg og samboer så da blir jeg alene mor.... var ikke d jeg hadde tenkt i en alder av 21... d var ikke d jeg hadde tenkt.....

 

off vanskelig situasjon d her altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, stakkars deg... Skjønner at du har det vanskelig... Håper du har folk rundt deg som kan hjelpe deg gjennom dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

trist å høre at det er slutt, men gratulerer med spiren!

Jeg har vært i samme situasjon. Jeg mistet 2ganger, for så å bli gravid igjen.. Kjæresten min ville så absolutt ikke bli pappa, så han mente jeg skulle ta det bort. Men jeg følte at dette var min sjanse, og jeg gjennomførte svangerskapet. Det ble slutt når jeg var 4mnd på vei, men jeg klarte meg fint:) Jeg ble 21 en mnd etter fødselen og har en nydelig sønn på 1år og 2uker:) :)

 

Lytt til deg selv, og snakk med familien hvis du synes det er greit. Det kan være til god hjelp å få snakket med noen.

 

Har du sagt det til samboeren din? det kan jo være at dere klarer å redde forholdet alikevell? jeg vet ikke, men vet at det er noen som klarer å finne tilbake til hverandre når de venter en liten en sammen.

 

Lykke til!! :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har sagt d til han, han vil jeg skal ta abort, men jeg nekter d kommer aldri til å skje.....

 

jeg har bestemt meg for å beholde dette barnet..... :)

forholdet er så godt som over... vil ikke bare være her pga vi skal ha et barn sammen, blir litt feil når d ikke er noen følelser inne i bildet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bekreftet at jeg er gravid idag. Har vært rar i magen i to uker- oppblåst, pluss at det har stukket i høyre eggstokk. Dessuten menslignende svake smerter- svakere enn ved vanlig mens. Det har jeg nå også. Håper bare at jeg ikke mister spiren. Kjenner det også i korsryggen. I dag var jeg litt svimmel, og har vært småkvalm når jeg er sulten eller sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppblåst, småkvalm, svimmel/trøtt"anfall", stikker nede i magen - men er sikkert ikke gravid...

 

Følte akkurat samme forrige måned, og kunne bare ikke tro at testen var negativ. Så denne gangen har jeg ikke noe håp. Menmen, synes det er rart (og irriterende!) man kan ha så mange symptomer uten at man nødvendigvis har en spire! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ingen som har stikking på lysken da? jeg har vært gravid 3 ganger og har hatt samme symptomet hver gang. + hyppig vannlatning. Disse to tegnene her fikk jeg ca 1uke før forventet mens.. Bekkenløsningen kjennes også tidlig, hvis noen har vært plaget med dette ved tidl. svangerskap;)

 

håper på positiv test til helgen;):):):)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstant trøtt og slapp.. Alt jeg kan tenke på er søvn.. hehe.. Har i tillegg hyppig vannlating, luft i magen og litt murringer.... Men ikke ømme bryster eller noe annet..

 

Har hadt bitte litt lyse brunt utfold de siste dagene. Er kun 4 + 5 uker

på vei, så skulle hadt mensen vist jeg ikke er gravid. Noen andre som opplever dette?? Er redd for at det kan være noe galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig med litt blødninger, så trenger ikke være noe galt. Men hvis du bekymrer deg burde du ta en tur til lege.

 

Jeg har ingen symptomer. Bare litt mer trøtt enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde brunt utflod i 5dager, trodde d var noe galt så jeg dro til legen. d var da jeg fant ut jeg var gravid:) så ta d helt me ro, d er visst normalt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å høre.. Man blir jo såå nervøs av alt som virke å være unormalt. Forsvant den brune utfloden ettervært da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sliten, men det er det eneste. Bare litt trøtt, men ikke sånn at jeg må sove på dagen. Er vel litt tidlig ennå ettersom fosteret bare er noen uker. Kommer sikekrt mer etterhvert. Har termin (ut ifra det jeg har regnet 15.november)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner akkurat hvordan du har d.. ja den brune utfloden forsvant 2-3dager etter, så hadde d totalt i 7-8 dager. Har ikke hatt d på 1uke nå:) fått kvalmen istede. hehe.

hvordan er formen ellers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Mitt første innlegg dette her, ble medlem i dag:-) Er glad for å være gravid igjen etter å ha hatt en spontanabort tidligere. Har termin 6.nov, vi har vært sammen i mange år men dette blir vårt første barn. Symptomene jeg har merket er litt rar smak i munnen, synes alt smaker smør. Stikking i magen, tretthet, rumling og sultfølelse. Har også hatt sterke menssmerter i flere dager. Har altså allerede hatt en sterk følelse av at kroppen er i endring. Men det som er rart og litt skremmende er at de to siste dagene er det akkurat som alle symptomene er vekk, og jeg føler med ikke gravid lenger... Så nå er jeg veldig bekymret i dag om noe har gått galt der inne med "barnet". Har noen av dere andre plutselig mistet symptomene? Kan det være normalt? Er nok ekstra var siden jeg hadde en spontanabort i uke 6 sist gang. Huff det er så vondt å bekymre seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei jeg har også tenmin 6 nov :-)

Jeg har hatt litt murringer i magen, det var sist uke...ellers så er jeg generelt trøttere om dagen , thats it...Tok to cb-tester, digitale, og begge gav positiv resultat...er som deg at jeg heller ikke føler meg gravid...men min mann er overbevist!! HEHE noen hormoner på bærtur tenker jeg...

Ser frem til kontroll hos legen, men ennå en uke til å vente!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...