Gå til innhold

21-22-23åringer som skal til på nr 2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om det?? For tidlig??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer vel ann på om det er planlagt eller ei?

Jeg er 23, og har 2.. syns det passer meg helt perfekt!

Skrevet

jeg er 26 og planlegger nr 3. sikkert noen som skal mene noe om det. Fikk de to første når jeg var 19 og 21. Og det passet meg perfekt! Men jeg skal ikke ha fler batn etter jeg er fylt 30 jeg da. ( etter planen hvertfall)

Skrevet

Jeg var 19 da jeg var på vei med en meget planlagt nummer 2. Han ble født mnd etter at jeg fylte 20.

Gikk helt fint,det =o)

Hadde da vært gift i mer enn 2 år,og han er 21 år i dag. Gått bra med begge guttene mine,selv om de hadde en veldig ung mamma den gangen.

Hva andre synser er ikke så viktig. Det som er viktig er at de som får barnet er ansvaret sitt bevisst, og har det man skal ha for å oppdra og elske et lite barn.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Hva er problemet med det da? Man kan da fint være ferdig med en bahelorgrad som 22-åring. Har man økonomi til det og er ferdig med utdanning - hvorfor ikke? Så blir det ikke så stor aldersforskjell mellom barna.

Når man allerede har et barn fra før har man vel også gjerne vokst mye på den rollen, og er nok mer voksen enn den gjennomsnitlige single 22-åringen uten unger.

Selv er jeg 21 år og har en jente på 5 mnd. Neste kommer nok om ca 5 år, men det er av praktiske årsaker. Hadde ting vært litt anderledes kunne jeg godt fått en til nå om ikke så lenge.

Skrevet

Jeg har nmr 2 i magen og dattra mi er 2 år og 7 mnd :-) Nmr 2 er planlagt og om det er tidlig? Nei, det syns jeg absolutt ikke!

:-)

Skrevet

jeg er 21 og får nr 2 i mai-juni. det passer meg utmerket. syntes ikke at det er tidlig.

Skrevet

Jeg synes vel egentlig ingenting hvis det er med samme barnefar, men hvis man har en liten en og kaster seg ut i det på ny med en ny mann, synes jeg kanskje man bør stoppe og tenke seg om litt. Det synes jeg forresten er uavhengig av alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...