Gå til innhold

mat til 1,5 åring..hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 1,5 år som er så tullete når det gjelder mat. spiser godt med brød når han gidder å det er greit, men middag er heller sjelden, han liker det men det virker som om han ikke gidder å ete det, hva skal jeg gi han? vi har akkurat spist middag nå men han satt bare å sutre, noen som har forslag på bra kveldsmat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd pannekaker?? det går ned på høykant her....kan lage det med grovt mel =)

Skrevet

har prøvd men da ville han ikke ha, kanskje prøve igjen. =)

Skrevet

det de ikke liker en dag kan de brått like neste dag er min erfaring iallefall =)

Skrevet

ja og omvendt, men det er bare grin når jeg setter middag på borde og om han ikke eter det så må han få noe bra til kvelds hva kan det være?

Skrevet

når jenta mi har dårlig matlyst koker jeg semulegrynsgrøt til henne. det går ned på høykant=)

Skrevet

for minste min er det VELDIG viktig at ho får spise selv iallefall, ellers så NEKTER ho å spise, hehe....

regner med at duhar prøvd det meste av pålegg....hva med rundstykker,knekkebrød, yoghurt med havregryn....hmmm....

Skrevet

er pakker med semulegryn på butikken, står anvisning på de hvordan man lager det =)

Skrevet

ja får ikke lov å hjelpe, ja prøver alt. Men har veldig lyst til at han skal få i seg bra kvelds når han ikke spiser middag

Skrevet

så kjekt da skal jeg prøve på det=)

Skrevet

slet med det samme med aldte på den alderen, kan være utrolig sta !!

men så klart man blir bekymra omde ikke spiser

Skrevet

eldste skulle det stå ;-)

Skrevet

det kjedligste er å servere mat de liker men ikke gidder å spsise, når han ikke spiser så vil han vel ikke ha, men jeg vil så gjerne at han spiser før han legger seg, han er en gutt som står opp tidlig å om han ikke eter før han legger seg blir det enda tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...