Athene75 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 flere som har det? Fingrene ellers er ikke så hovne, det er bare leddene som har hovnet veldig opp de siste ukene
LadyLuck & Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 er generelt hoven i hele hendene, så nå skjønner jeg virkelig hva de mener med "Pølsefingre". Savner virkelig å kunne gå med fine ringen jeg fikk av sambo for tre år siden =(
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 det første jordmora spørr meg om når jge kommer itl henne er om jeg har hovnet opp npoen plass, sikkert pga d kan være tegn på svangerskapsforgiftning. men kan og være mye vatn i kroppen... så vær litt obs på dette med å hovne opp
Athene75 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Har vært hoven i leddene på fingerene siden iallefall uke 32, kanskje før også. Jordmoren vet om dette, men alle andre svangerskapsforgiftningsprøver ( som Bt, urinprøve) er fine...så det er nok bare generelt vann i kroppen ja.
LadyLuck & Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 er nok bare vann her også.. fikk gode nyheter på sist kontroll , da urinen nå er totalt fri for proteiner.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Har også hovnet litt i fingrene men ikke så det vises godt. men har vondt io fingrene, spesiellt i leddene på morgenene, da er det så vidt jeg får til å knytte nevene. ekkelt men går fort over, ellers dovner jeg lett når jeg holder på med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå