Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som har det? Fingrene ellers er ikke så hovne, det er bare leddene som har hovnet veldig opp de siste ukene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er generelt hoven i hele hendene, så nå skjønner jeg virkelig hva de mener med "Pølsefingre".

Savner virkelig å kunne gå med fine ringen jeg fikk av sambo for tre år siden =(

Skrevet

det første jordmora spørr meg om når jge kommer itl henne er om jeg har hovnet opp npoen plass, sikkert pga d kan være tegn på svangerskapsforgiftning.

men kan og være mye vatn i kroppen...

så vær litt obs på dette med å hovne opp

Skrevet

Har vært hoven i leddene på fingerene siden iallefall uke 32, kanskje før også. Jordmoren vet om dette, men alle andre svangerskapsforgiftningsprøver ( som Bt, urinprøve) er fine...så det er nok bare generelt vann i kroppen ja.

Skrevet

er nok bare vann her også.. fikk gode nyheter på sist kontroll , da urinen nå er totalt fri for proteiner.

Skrevet

Har også hovnet litt i fingrene men ikke så det vises godt. men har vondt io fingrene, spesiellt i leddene på morgenene, da er det så vidt jeg får til å knytte nevene. ekkelt men går fort over, ellers dovner jeg lett når jeg holder på med noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...