Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Gutten min har akkurat blitt 3 mnd. Men den siste uka har han blitt håpløs å få i mat. Han har til nå lagt på seg fint. Nå bruker han bare 5 minutter før han finner ut at nok er nok. Det er mye mere spennende å kikke og prate istedet. Tidligere lå han hvertfall 20 min. og tok ofte også begge brystene. Så nå lurer jeg på om han får nok mat. Han er ikke mere grinete enn normalt, så han virker ikke misfornøyd. Er han bare begynt å bli utrolig grådig når han spiser? Om natten er det mere som tidligere. Da er det jo mørkt og ikke så mye spennende å kikke på.
Nusse_83 Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 helt vanlig det du beskriver. dersom han virker fornøyd og legger på seg er det ikke no problem, unger kan tømme brystet på 5 min. Jenta mi var sånn og hun hadde også litt bedre tid på natta.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Gutten min er 5 mnd og har alltid vært kjempe flink å spise, men i det siste har han også begynnt å kikke opp heele tiden. Ser forundret på meg med det søte ansiktet sitt og smiler litt før han fortsetter. Før kunne jeg sitte å snakke med samboer mens jeg ammet,men nå går det nesten ikke an pga at mini bare ser på meg hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå