heidi72 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Har en gutt på 7 uker som ikke sover så mye om natten...Hva skal jeg gjøre...? Han sover ikke så mye på dagen heller... Ca 3 timer i vognen midt på dagen. Ellers så virker det som at han har problemer med å få ut luften i magen... Hjelp meg! Begynner å bli litt desperat!!!
Gulp Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Vil nok tro det er pga luften at han sover lite. Syns det hørtes lite ut med bare tre timer på dagen for en så liten kar, når han i tillegg sover lite på natten. Hør med helsestasjonen hva du kan gjøre når babyen er plaget med luft. Vet noen har fått hjelp av fotsoneterapi, noen av litt massasje, men har ikke prøvd noe av dette selv. Er det forresten kolikk? Eller "bare" luft? Ikke helt sikker på hva som er forskjellen
heidi72 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Det er vel på en måte kolikk, men har hørt om de som har det værre.. Skal høre om dette med en som driver med fotpleie... Takker
mto2 Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Sukkervatn kan hjelpe godt på luftsmerter. 1ss sukker per dl vatn. Eller lag sterkare og gje lite. Det fungerte veldig bra på vår gutt.
heidi72 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Sukkervann har jeg prøvd... Syns vel ikke det hadde noe virkning... Minifom dråper bruker vi + litt malt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå