BABYNÅ Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Vi skal male kjellerstua med ojelmaling, jeg skal ikke male noe. Men kan jeg bo hjemme? det kommer jo til å lukte i hele huset... Skal bo borte noen dager, men er noen netter jeg må være hjemme også. Noen som har erfaring med dette? Er i uke 10..
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Oljemaling gasser mest når den er våt ( i motsetning til vannbasert som gasser i flere måneder etterpå). Så har dere dørene igjen til kjellerstua og har skikkelig god utluftning der mens det blir malt og noen dager etterpå tror jeg nok det skal gå bra så lenge du ikke oppholder deg for mye der under tørketiden.
dolly29 Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Vi holder på (snart ferdig) å renovere huset. Begynte i sommer når jeg ble gravid, og jeg har bodd hjemme hele tiden jeg. Har bare ikke sovet på rommene som er blitt malt sånn med en gang. Har en venninne som har en svigerfar som er maler og han sa at det var ikke problem. Men anbefalte på soverommene at vi hadde vinduet litt oppe og skrudde godt opp på varmen i ca 1 uke før vi låg der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå