Gå til innhold

Åndelig Medium.....

*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om det? Har noen av dere prövd en "time" hos ett medium?

Jeg fikk litt bakoversveis i helga.....

Mammaen til samboeren min rinte meg å sa at hun hadde värt hos ett medium för helga som hadde fortalt henne noe om meg som hun synes var litt "ekkelt" å spörre meg om. Men jeg sa det gikk greit og at hun sto fri til å spörre meg om hva som helst. Hun spurte meg om det stemte at vi hadde prövd å bli gravid en stund men at det ikke gikk så bra?! Jeg svarte at det stemte men at vi ikke hadde fortalt det til noen. Enda mer sjokka ble jeg da hun fortalte meg at vi skulle til en lege som skulle hjelpe oss. (Vi har time på mandag) + at mediumet hadde sagt at det var dårlig av meg å slurve med folsyra og at jeg bare måtte få kjöpt meg en ny boks fordi den jeg har nå er tom.....spiste siste pilla på tirsdag...

Jeg er mållös. dette mediumet vet ikke hvem jeg er men hun kunne si navnet mitt osv...

Tror dere på dette? Jeg synes det er litt skummelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper sånt stemmer da.. jeg skal på alternativ messe til helga og håper noen dar kan si meg noe lurt så jeg også kan bli gravid..

Skrevet

Det er så spennende med slikt!! Håper hun har rett i at det snart blir graviditet på dere!! Jeg var selv hos et medium på alternativmessa i Oslo i høst- var også påfallende mye han kunne fortelle om meg som stemte, men kan ikke gå i detalj på alt. var veldig mye om meg og min fremtid, og at karrieren jeg straks skal slå inn på vil bli en suksess og at jeg hele veien skal guides av min avdøde bestemor som han så gikk ved siden av meg.. Mamma var også med (var hennes mor han mente var med meg), og hun ble også spådd av ham. Han sa da bl.a. at en ung mann var med henne og at han sa han var hennes bror. Virket så bomsikker på alt han sa- og det stemmer at mammas bror døde da han var i 30-årene. Han sa også til henne at bestemor var så takknemlig for at mamma hadde vært der med henne og tatt hånd om henne i lang tid før hun døde, at mamma holdt hånden hennes da hun døde- noe hun var veldig takknemlig for fordi det hadde hjulpet henne å passere over til den andre siden. Var mye annet som stemte også, virkelig en spesiell opplevelse. Jeg er spent på dette med min nye karriere- og om det stemmer at jeg skal bli gravid igjen når barnet i magen min er bare noen måneder!!! Ble litt skremt da, høres veldig slitsomt ut, har ei fra før også. Men 2 andre på spåforum her på bim har sagt det samme- at de først trodde dette barnet var en gutt, men da de så nærmere etter så de det var en jente men at det kommer en gutt rett etter- akkurat som han mediumet sa. Så da er det vel bare å passe på prevensjonen for vår del:)

Skrevet

Jeg har snakket med flere medium. Det er helt utrolig hvor bra ting stemmer i forhold til hva de sier, så jeg tror helt og fast på slike medium. Selvsagt kan det være noen som driver med ugler i mosen, så man bør kanskje sjekke litt ekstra om mediumet før man bestiller seg time. Hvis du går inn på sidene til alternativt nettverk, kan det hende du får opp noen sider om dette.

Skrevet

takk for svar:):):)

Jeg vil bestille en time, men det er litt skummelt. Tenk om de sier saker man ikke vil vite...

Hva slags spörsmål kan man stille?

Skrevet

Man kan stille ganske konkrete spørsmål, det er ofte lettere for dem da enn hvis du spør veldig generelt.. Tror de fleste i den bransjen følger den uskrevne regel om at de ikke skal si veldig negative ting, død, ulykker osv. om de ser det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...