Gå til innhold

Noen som bor i Svolvær eller omegn?

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

V skal til Svolvær uke 31. Samboeren skal delta på NM-pistol som går der da. Kanskje noen som har lyst til å møte meg og snuppa ;-)

Dagene kan bli lange og kjedelige når han skal skyte hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var så nært at jeg bare må svare. Bor i nabobyen, men er ofte i Svolvær på handletur =)

Gjest irismor
Skrevet

Så bra =))

Har dere mulighet for å møtes når vi kommer så langt.

Kanskje dere vet noe om stedet der vi skal bo.

Det heter Lofotoen rorbuer og ligger 10 min gange fra Svolvær sentrum.

Er det noe vi må se eller gjøre i Svolvær. Snuppa er da 26 mnd.

Tenkte vi skulle bli med på hvalsafari, er det noe annet spennende å finne på.

Skrevet

lofoten rorbuer er en brygge med leiligheter/rom. ikke det vakreste stedet,men godt liggende.

hvalsafari er gøy. men hvis dere skal ha datteren med dere vil jeg anbefale og dra ut med en liten cruisebåt som tar dere med på hvalsafari og kanskje en tur innom trollfjorden. det er en liten opplevelse.

ellers er det egentlig lite og se på.. har jo museum og slikt,men vet jo ikke hva dere har av interesser. datteren deres har sikkert kommet til og kose seg på lofotakvariet. fisker,seler,krabber osv.

og det skal ikke være noe problem og ta dere med på en liten sightsing med dere.. =)

litt cafè og shoppingrunder er vel kanskje ikke heller og forakte=)

Gjest irismor
Skrevet

Cafe og shopping hørtes veldig bra ut ;-)

Rorbuene er nok ikke de vakreste men grei pris. Man kan vel ikke forvente alt mulig for 590.- pr døgn for 3 stykker.

Vet du om skytebanen ligger langt unna?

Lofotakvariet hørtes ut som om noe snuppa kunne ha glede av.

Takk for tipset om lten båt på hvalsafarien.

Skrevet

skal dere kjøre selv eller reise med fly?

nei,det blir jo sikkert mest bare soving inne på rorbuene. eller rommet.

tror skytebanen ligger et stykke unna,men ikke så langt at man ikke kan gå dit.

Gjest irismor
Skrevet

Har en samboer som elsker å kjøre bil.

Så vi skal bare "svisje" opp løpet av et døgn.

V bor på Lørenskog rett utenfor Oslo. Så det er jo bare en svipptur til Svolvær. =)))

Prøver å få startet tidlig på fredagen den 25 juli og så er vi fremme en eller annen gang den 26.

Gjest irismor
Skrevet

Hehe nei vi skal være der en uke. Reiser hjem igjen lørdag den 2 august.

Håper det er brukbart vær den uka. Har du noen pakketips klesveien for snuppa. Hvor tykke klær trenger hun evt trenger hun tykke klær eller er det godt og varmt hos dere på den tiden.

Skrevet

været her er veldig varierende.. noen dager kan man gi i bikini og neste dag må man ha boblejakke pga det er så kaldt. men jeg ville tatt med litt sommerklær,og langbukser og genser med lange ermer og en god allværsjakke. se siste sommrene her oppe har bestått mest av regn. så vi får krysse fingrene og håpe på godt vær. det er da det er vakkrest i lofoten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...