mayb1 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg hadde mens sist den 22 januar(første dag).Men jeg vet ikke når jeg kan forvente neste mens. Vet dere sånn ca? Har kjent menssmerter ca 1 uke, oh er små kvalm.Tatt en test fro 2 dgr siden Neg:-(
*gullungen med okt spire* Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 hei da hadde du samme dag som meg jeg hadde siste mens 22 januar jeg også og jeg forventer mensen i morra den 18.02.08 men håper selvfølgelig at den ikke dukker opp..har du noen symptomer da.klem har du regelmessig syklus du da??
Babyønske �� Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Hvor lang syklus bruker du å ha da? Vanskelig å si noe om når du kan vente mensen uten å vite sykluslengden din. Vet du når du hadde eggløsning da? Du kan som oftest vente mensen 14 dager etter eggløsningen.
mayb1 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Er kvalm og mens lignende smerter
mayb1 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Hei.Syklusen vet jeg ikke. Fjernet spiral den 4 januar. Hadde el rundt den 5 -7februar tror eg.
*gullungen med okt spire* Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 det er jo et håp da siden du ikke har fått tanta men vent til i morra å se og skriv en pm til meg viss du prate eller lurer på noe klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå