Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde mens sist den 22 januar(første dag).Men jeg vet ikke når jeg kan forvente neste mens. Vet dere sånn ca? Har kjent menssmerter ca 1 uke, oh er små kvalm.Tatt en test fro 2 dgr siden Neg:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei da hadde du samme dag som meg jeg hadde siste mens 22 januar jeg også og jeg forventer mensen i morra den 18.02.08 men håper selvfølgelig at den ikke dukker opp..har du noen symptomer da.klem har du regelmessig syklus du da??

Skrevet

Hvor lang syklus bruker du å ha da? Vanskelig å si noe om når du kan vente mensen uten å vite sykluslengden din.

 

Vet du når du hadde eggløsning da? Du kan som oftest vente mensen 14 dager etter eggløsningen.

Skrevet

Hei.Syklusen vet jeg ikke. Fjernet spiral den 4 januar. Hadde el rundt den 5 -7februar tror eg.

Skrevet

det er jo et håp da siden du ikke har fått tanta men vent til i morra å se og skriv en pm til meg viss du prate eller lurer på noe klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...