kristy Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Trodde jeg skulle få sjokk i går kveld da jeg "slapp puppene ut" av BH'en, de var kjempeømme!!!! Samme skjedde i dag tidlig da jeg reiste meg fra sengen og puppene fulgte gravitasjonskreftene....de føltest som da jeg ammet de to første barna mine! Har IKM ca torsdag og jeg leter IKKE etter tegn.....eller.... Uff, må innrømme at jeg virkelig håper dette er et godt (men VONDT) tegn på en forestående fødsel ca 1.november :-)
Beth Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 La oss håpe det! Du veit litt meir i løpet av eit par dagar. Eg plar alltid ha ømme pupper frå ca ei veke etter EL til ikm, men det gir seg liksom litt siste dagen før ikm, og da veit eg at tanta er på veg. (jada, spetakkelet kom i dag). Håper dine er kjempeømme vidare også! Lykke til!
kristy Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Pleier å ha ømme pupper mellom EL og IKM jeg også, men det kan IKKE sammenlignes med dette! Trivest best med BH i dag for å si det mildt, var ikke så behagelig å ta den av for å ta en dusj... Synd at "spetakkelet" kom på besøk hos deg i dag, godt å vite at det bare er på besøk, det kommer nye sjanser :-) Lykke til til deg og!
kristy Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2008 Så er tanta på anmarsj :-( Har fortsatt veldig ømme bryster...snodig... Skal prøve å nyte resten av vinterferien og KANSKJE det blir prøving neste mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå