*gullungen med okt spire* Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei på dere har ikm i morra fortsatt ingen mens det lover jo gått for jeg fikk mensen 2 dager før ikm i forgje månde...har masse symptomer men orker ikke glede meg enda....huff har sovi i hele dag jeg er trøtt konstant,store puppes med fremmtredende blodårer,tisser ofte,og har halsbrann.. hva me dere jenter?? heng dere på da vel klem fra *gull ungen*
*gullungen med okt spire* Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2008 ingen andre????
mayb1 Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg tror jeg har i morgen. vanskelig å si... Hadde sist mens den 22 januar. Men jeg fjernet spiral den 5 januar. Har kvalme og tisser ofte. Mage smerter ala menssmerter.
KENGU Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Hei. Jeg har ikm mellom 18-20 feb. Er litt usikker på syklusen min, men tror den er rundt 30 dager. 21.jan sist mensstart. Lurer på om jeg skal teste i morgentidlig. Er mye kvalm, mensmurringer helt siden el og såre pupper. Er kjempespennt!!! 1 pp, har to barn fra før. Burde vente med å teste til onsdag føler jeg, men tviler på at jeg klarer det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå