Gå til innhold

er så lei av "er jeg gravid?" innlegg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

spesielt de som legger de ut på 1. tri, 2.tri og på 3.tri! fatter ikke hvorfor disse prøverne ikke kan holde seg unna trimester forumene!!! i tillegg en masse innlegg om "har jeg eggløsning nå eller?) KAN VEL IKKE VI VITE!!!!! spør heller dine medsøstre på "bli gravid" å slutt å plage oss som ER gravide!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU VILLE VEL GJORT DET SAMME VIST DU SLITER MED OG BLI GRAVID

Skrevet

jeg hadde gjort det på BLI GRAVID forumet ja! men ikke på trimesterforumene!!!! å hva vet om jeg måtte slite med å bli gravid???

Skrevet

hallo?? vi brukte 4 år på å bli gravide. OG IKKE EN ENESTE GANG, spurte jeg folk om ER JEG GRAVID. blir like irritert sjøl. enten er man gravid eller ikke. TA EN TEST FOR FAEN

Skrevet

huff da, var d noen ikke-gravide som snek seg inn på ditt territorium?

De fleste inne på bligravid har aldri vært gravide før, og da er det naturlig å spørre på et forum der alle ER gravide.

Syns du heller kan være behjelpelig å svare, eller hvis trådene og spørsmålene demmes er et irritasjonsmoment for deg, så ignorer dem.Klarer du ikke det, bør du kanskje søke hjelp om selvbeherskelse eller et eller aent.

det er snart vår* kviiitre kvitree*

vær glad!!=)

Skrevet

hehe unnskyld meg men jeg tror du har komt til feil forum viss du er ute etter å kvittre eller å høre folk som kvittrer.. Du er et prakteksemplar på folk som har rota seg bort!

Skrevet

Og du er et prakteksemplar av et menneske som LETT lar seg irritere.

*kvitre kvitre og masse sommerfugler*

Skrevet

Jeg er helt enig med HI jeg, blir bare for teit å spørre om det!! Det sikreste er å ta en test!!

Eller noe annet som er "festlig" er jo når man tester 3-4 dager før IKM og skriver inne på forumet at testene er negative!! Hallo!! Vente litt kanskje!!!

Skrevet

hehe akkuratt! "jeg har litt vondt i puppene jeg, å IKM om seks dagen, men testen er negativ! er jeg gravid???" typisk spørsmål hihi...

Skrevet

Det er jo bare tragisk.. Må være slitsomt å være så opphengt..

Vi var prøvere i 2 år, men var ikke opphengt for det lissom..

Og man klarer faktisk å innbille seg symptomer... Tenk litt ekstra på at man er kvalm eller har ømme pupper, så får man det!!

Men ingen grunn til å spørre oss om man er gravid for det..Jeg vet jo ikke hvor flinke folk er til å innbille seg ting, eller om det er realitet.. hehe

Skrevet

Litt dumt å "spørre" folk her inne om man er gravid- ser den...

Men se det slik: Det er nå i skrivende stund 2532 påloggete brukere. Hvis disse har noe å tilføre deg av sin lærdom eller erfaring- er det da viktigere å påpeke at de er på det som for deg oppfattes som feil sted enn at de faktisk kan stille sitt litt "dumme" spm?

Tror ikke noen av de (faktisk) forventer at du eller jeg skal svare: "ja, lille venn- nå er du endelig gravid, det skyldtes kamferdropsene du spiste før ti eller måten du hadde sex på... Men at de ønsker em bekreftelse/ avkreftelse. Noen får ømme bryster, andre blir kvalme med engang, andre kjenner ingenting, negativ test men innbiller seg at de er gravide likevel..

Helt utrolig at du på et forum for PRØVERE, GRAVIDE og FORELDRE faktisk lar deg irritere over dette... Kan du ikke holde deg til facebook? Så kan du og vennene dine lage egne grupper dere kan administrere og eksludere så mye dere vil??

Skrevet

Halvparten har ikke skjønt dette med forskjellige forum for ulike temaer, så det er bare å gi opp...hvis man er så syndig å peke ut retningen til rette forumet, blir man anklaget for å være slem, uhøflig og lite imøtekommende. "Alle er velkomne her", "vi har ingen rett til å bestemme hvem som har lov til å være her eller ikke"....Riktig! Det er det BiM som har bestemt ved å lage ulike forum. Det er tydeligvis vanskelig å scrolle på forumslista og finne ut hvor man vil få best hjelp. Hvis man er prøver, gå på Bli gravid. Har man PCOS, gå på PCOS-forumet. OSV OSV. Forstår at dette er vanskelig altså. Det er jo helt klart at man får de beste svarene på spontanaborter og eggløsning på kranglesiden og 1.tri. Lizzm!

Skrevet

Ooooh så sinna da....ser du, det samme skjer hver gang en prøver å hjelpe folk, den beste hjelpen får du i forum med andre som opplever det samme som deg, men dette er tydeligvis forferdelig vanskelig å forstå. Men er villig til å legge hodet på blokka for denne diskusjonen, har ingen motforestillinger mot det :)

Skrevet

Det aller beste er når prøvere lager seg egne tråder inne på 1. tri der dem skriver f.eks. "nei, nå må vi snart bli gravide, fikk mensen i går, hva med dere?" Halvparten av innlegga der inne for tida er enten sånne eller "er jeg gravid?". Litt lei ja. Dumt det ikke er anonymknapp der inne leger!

Skrevet

Hvorfor skal ikke jeg som er i mitt 1. trimester. få skrive at jeg er gravid?

hvorfor skal du få dele gleden med andre og ikke jeg?

Hvis du er så lei av desse innleggene. så hvorfor leser du dem?

Vi nettop har blitt gravide eller prøver å bli, ønsker kansje info fra andre som er i samme situasjon.. Er det galt?

Skrevet

Hvis du prøver å bli gravid så er du i samme situasjon med de på Bli gravid, og hvis du har blitt gravid så er du i samme situasjon med de på 1. trimester. Selvsagt skal du få skrive at du er gravid!! Virker som du har misforstått noe her. Men som hun over skrev så fatter jeg ikke hvorfor folk som skriver om at de prøver å bli gravide gjør det inne på 1. trimester, for der er folk over i neste fase. Hvorfor ikke skrive innlegget inne på det riktige forumet- Bli gravid?

Det virker litt som at prøverne tror at folk inne på 1. trimester kjenner til en hemmelig kode for å bli gravid eller noe sånt, eller at de kan lukte om folk er gravide siden de på 1. trimester er det selv. Det er for teit!

Skrevet

Synes ikke det er et problem med "er jeg gravid på 1.trim,2.trim blir litt rart,men når de legger det inn på 3.trim er det litt feil....

Men klart,det er jo det med at det er en siden for gravide da.Så prøvere og folk som kanskje ikke klarer å få,synes sikkert det er litt kos å stikke innom her...

Skrevet

IKKE les dem, da. Enkel måte å unngå irritasjon på.

Skrevet

Så drit i å legge det ut på krangle da vel? Hvis det ikke er noe å krangle om er dette feil fourm- også!

Send mail direkte til jordmor Siri eller Hannah, så slipper dere å trå i feil salat:)

Skrevet

hihi signerer anonym 05:50:o) er så enig så enig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...