cammilla26.07.08 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Svigerfamilien min gjennom 13 år ringer aldri til hustelefonen vår,eller til min mobiltelefon. Det gjelder både svogere,svigerinner og svigerforeldre. Bare 4 ganger i året ringer de på hustelefonen,og det er når barna har bursdag. ( For da skal de gratulere barna). Alle i min familie ringer til oss på hustelefonen,og snakker like mye med meg som mannen min. Jeg tolker det dit at de ikke gidder å snakke med meg. ( Til jul er det mannen min og barna som får gaver derfra- ikke noe er til meg).
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 OMG !!! Seriøst? Dette ville jeg tatt innpå meg ja. Moren til sambo ringer nok meg mere enn sambo . Spes den med gaver ... sier jo litt
cammilla26.07.08 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Mannen min tar det ikke så tungt. Han sier bare at de sikkert har mobilnummeret hans lagret først,og ikke husnummeret vårt. Og når det gjelder gaver bruker vi pengene han får til noe felles i huset. Men alle pakkene med klær får han beholde selv!
Alba44 Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Det syns jeg høres merkelig ut med å ringe kun hustlf ved bursdagene, og rett og slett slemt å ikke gi deg noen gave. Hadde jeg vært mannen din, så hadde jeg jammen tatt en prat med familien.
sannamin* Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 HÆÆ?? dette hørtes helt forferdelig trist ut!! ikke gave?? svigers overøser oss begge m gaver og ringer veldig ofte. dette burde du snakke med de om...Blir irritert over sånne ting!!Hva sier mannen din om dette da?? tar han det ikke opp med foreldrene sine han da?dere er jo en FAMILIE.
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har hatt en svigermor før, som ringte støtt, sendte sms'r og kjøpte gaver, tilogmed når det ikke var noen grunn til det. Svigermor jeg har nå, er akkurat på samme måte. Hun har bare vært svigermoren min i litt over 1 år, men jeg får like mye i gaver som sambo, og hans søsken. Ingen forskjell her i gården. Sender søtt sms, ringer, sender mail, strikker ting til meg og sender, and so on... Hadde blitt skuffa ja!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Min svigermor ringer oftes på mobilen til samboer, men det er fordi hun gir en beskjed osv. Min familie ringer på hustelefon, men vi er en tyte familie. Det er ikke svigers. Stort sett snakker mine mest med meg, og hans familie mest med han - jeg synes det er mest naturlig. Vi kan se hvem som ringer, og jeg gir tlf. til han når moren ringer og omvendt. Ringer av og til svigermor for å snakke selv. Hun liker det, og jeg prøver å involvere henne litt i hverdagen vår og spør om råd. Tror hun føler seg litt utenfor. Hadde ikke reagert så mye på at svigerfamilien min var mer interessert i å snakke med sin sønn, men det virker som det er mer i situasjonen enn akkurat telefonen. At du ikke får gaver til jul er rart. Hva sier mannen din?
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Frekt og dårlig. Utrolig at ikke din mann reagerer! Skjønner han ikke hvor totalt respektløs foreldrene hans oppfører seg mot deg?
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Det var meget spess spør du meg........................................
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Er det så ille, da? Det med gavene er jo ikke så veldig ålreit, men at det først og fremst ringer for å snakke med ham er jo naturlig. Mamma snakker ofte med mannen min hvis han tar telefonen, men det er jo tross alt meg hun ringer for å snakke med! Samme med svigers, jeg tar meg da ikke nær av det.
mamma070706 Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Merkelige folk... Svigerfam. din altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå