Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 har dere igjen i mnd til å ``leve`` for når regningene er betalt;-) Synes at pengene flyyyyyr ut herfra!!! Når alt er betalt har vi 8000 å leve for,, kjøpe mat, kos og sosialt!! Forsvinner jo såååå fort! Mulig vi har et høyt forbruk, men hva har dere igjen??
Lilletrollogmamma Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Nå har jeg dytta opp en tråd fra i går. Du kan jo bare se på den:) Jeg for min del mener at hvor mye en har igjen er litt uvensentlig. En velger, til en viss grad sine faste utgifter selv, og det avgjør jo hvor mye en har igjen. Noen har billig bil uten lån, noen har to biler, noen har høye studielån, noen velger å jobbe redusert, noen jobber myye overtid, noen har hytte, noen har båt, noen bor i to roms, noen i hus, noen i oslo, noen i finmark. Vi har en del å leve for akkurat for øyeblikket, men det er fordi vi leier leilighet, kun har en gammel bil og for at mannen min jobber mye kveld og natt. Snart skal vi kjøpe hus og ny bil, og da blir det mindre til gøy og kos:)
snartgift.no Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Hmm, måtte tenke litt nå.. Mannen har ca 25000 utbetalt, jeg har 16000 utbetalt nå siden jeg har bare 80% i permtiden. Så har vi 2 barnetrygder. Det blir jo 43000 i mnd. Så er huslånet på 13000, barnehage 2500, forsikringer sikkert 1500,- andre regninger + studielån er nok sikkert 6000,- fast pr mnd. Så da har vi vel 20.000 da.. Men det er helt syyykt - for vi er blakk som det holder når måneden er slutt. Har heller ikke nor høyt forbruk syns jeg, blir jo litt ekstra pr mnd, men jeg er veldig prisbevisst. Hører med til historien at vi har en bil som sluker ganske mye i service og reperasjoner - kan sikkert dele opp til 2000 pr mnd- hvertfall når jeg ser på siste årets utgifter til dette. Men det er så typisk at hver gang vi har litt til overs er detter det en stor regning ned i postkassen. Nå i mars har vi 3 årsavgifter + kommunale avg + lisens, og bare det er jo ca 14000,- Så da holder det vel akkurat til mat og bensin. Ikke meningen vi skal ha mye på konto:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå