bambi på isen Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Min mann har sterilisert seg, vi har levert sædprøve også, og det var ingen sæd celler der!! Etter at jeg tok ut p-staven i juni har mensen vært helt regelmessig (26 dagers syklus), men nå skulle jeg hatt mensen i uka som gikk, men ingen mens har kommet enda, har begynt å trene litt (ca 4 ganger i uka), men ikke gått noe ned i vekt, kan dette være grunnen til at mensen ikke kommer?? Frykter jo alltid det værste jeg, så jeg går rundt her å tror at alt har vokst sammen igjen hos mannen:-( Vet den eneste måten å finne det ut på er å ta en test, men er det noen som vet om det går an å vokse sammen igjen??
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Ja, det går ann. Kjenner til et par, hvor mannen steriliserte seg. Hun ble gravid, og det ble et leven uten like, for han var bombesikker på at hun hadde vært utro.. ..De tok dna-test, og barnet var hans..
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Det hender visst. Men er du sikker på at han ble kuttet? Idag pleier man å knyte, har vi fått opplyst.
bambi på isen Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Mener han ble kuttet, han sier det selv ihvertfall!! Men jeg stoler jo ikke helt på den legen som gjorde det, han er en rar skrue:-) Det var han som tok ut p-staven på meg, gjorde seg helt klar og ba sykepleieren om å ta av han brillene, men han hadde ingen briller på seg!!!! De hadde han tatt av for lenge siden!! Han sa han så mye bedre uten briller:-) Han hadde briller på når han opererte den ene siden på mannen min og av på andre siden!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå