LadyLuck & Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Fikk nettopp melding av min kusine i Molde... "Vårt lille under kom i går 16.45. Hun var 3338g og 50cm. Hun har fått tittelen Årets Rakett, fra første fødselstegn til hun var født tok det 45min. S*** og S*** er stolte storesøstre, klem fra de stolte forendrene" Så tror det var en lett fødsel, men håper det ikke kommer til å gå så fort med meg, da det kommer til å ta ca 30 min å få levert "Storebror" til barnevakt og komme oss opp på sykehuset
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Puuuhuu...Trodde det var deg jeg nå...hehehe... Det gikk utrolig fort...
LadyLuck & Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 tror nok min kommer til å ta betydelig lengre enn 45 min =0) (du har PM foresten)
♥Tullerusk♥ Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 hehehe..samme her...Tror det kommer til å ta laaaaaaaaaaaang tid...Har lest og du har fått svar...=oD.... Gratulerer med et nytt familiemedlem da=o) Glemte det jeg..hehe...
LadyLuck & Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 jo.. takk... og ikke noe å bekymre seg om når det gjelder meg og gårsdagen, sa jo at ikke noe skulle ødelegge den dagen =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå