hva skal barnet hete? Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hyler hele tiden? Mini er 7,5mnd. Han har fått det for seg å hyle omtrent hele tiden. (har vært sånn siden desember) Det er ikke en sånn type søt sjarmerende hyling, mer som intens hvining og gneldring, og det er til å bli GAL av!!!!! Det har ingenting med smerte, sult osv... og gjøre, mer som "Oj, så gøy denne lyden var, la oss lage den HELE DAGEN!!!!!" Aner ikke hva jeg skal gjøre, kjenner jeg blir mer og mer "aggresiv" og tar det ut på venner og familie istedenfor mini. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?? HVA SOM HELST!!! Like før jeg går på veggen her...
Minnie Mom Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Sånn var gutten vår også en stund, akkurat som han måtte teste ut stemmen sin. Det var slitsomt, men det gikk over etterhvert.. )
hva skal barnet hete? Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Takk for sver:) Sa dere noe til han når han hylte da? Ga oppmerksomhet på noe måte eller bare "overså" hen?
Minnie Mom Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Tror ikke vi gjorde noe spesielt egentlig, unntatt å sukke oppgitt.. ha ha ha.. ) Det går nok over, hold ut!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 må føye meg til dette innlegget jeg også, her jeg sitter med hodepine av hylingen som pågår for tiden :-( Men jeg kom også plutselig på at storebroren gjorde også dette, og det går over...heldigvis. Det rare med disse tingene som bekymrer oss i perioder er at plutselig er de borte uten at en har tenkt over det :-) Men selvfølgelig er det da ofte noe nytt å tenke på, hi,hi
Sommerfugl78 Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Lillegutt på snart 6 mnd har også begynt å HYLE. Gjerne når han ligger på stellebordet, eller hvor som helst ellers. Jeg plystrer sanger til han, det hjelper litt. Etter trilleturen i dag var vi innom en kaffebar, og gjett hvem som begynte å hyyyle...! Skal ut å reise med fly på tirsdag, oj-oj, håper han ikke begynner å hyyyle da :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå