Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Som det høres ut. Det pressser nedover, og det virker litt tungt nederst i magen.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 ok,så det kjennes ikke ut som at underlivet presses??hvis du skjønner hva jeg mener?? tilhører egentlig 2 trimester
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 kjennes ut som om babyen presser ned på hele bekkenområdet. Jeg har veldig vondt i alt av muskler, ledd og sener i hele bekkenet og underlivet, og får den "gravidgangen".
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Kan også kjenne litt stikkinger ned i skjeden. Ikke noe vondt, bare kjenner det!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg lurer også litt på dette... Er og i 2 tri egentlig. Kjennes det ut som om innmaten skal komme ut?
Axus' girlfriend Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 hehe, har ikke hatt følelsen av at innmaten skal komme ut nei. Bare et trykk mor hele bekkenområdet som har medført vonde og ømme muskler. Men det er hos meg da:)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 Føles det som om man er "sliten" i hele området? Jeg har sånn tretthetsfølelse, akkurat som svak mensenverk på en rar måte...
*H* Skrevet 18. februar 2008 #9 Skrevet 18. februar 2008 det bare presser i nederste del av magen, og kjennes tyngre ut enn til vanlig. litt sånne småvonde stikk nedover som går over ganske kjapt. har bare lyst til å legge meg ned slik at hun får svømt lenger opp hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå