babygullz <3 vilde Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 hadde en intuisjon rett rundt ikm...fikk rett; positiv test 2 dager før ikm. etter ikm ble puppene bare mer og mer ømme...uke 6/7 begynte kvalmen..
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Våknet en morgen og kastet opp. Trodde jeg hadde omgangs syken...... da var jeg 4 uker på vei...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Følte puppene ble veldig tunge. 3+noen dager. Testa positivt den dagen jeg skulle hatt mensen.
isprinsessan Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 En uke för ikm var vi på drive in på Mc Donalds. Syntes det luktet såååå utrolig kvalmende av maten....äsj...hehe.. Men tenkte ikke noe mer på det för dagen etter ikm da jeg fikk en positiv test. Da skjönte jeg at det ikke var maten det hadde värt noe galt med, jeg var gravid!!
melke-q Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Jeg fikk mer kviser og mer fall i håret. En uke før IKM hadde jeg de samme menssmertene som jeg pleide, men de forsvant igjen noen dager før. Hadde også mer utflod enn vanlig. Testet positivt på IKM-dagen. Hadde aldri ømme pupper eller kvalme.
Jannamor Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 hm... Jeg merket jo at mensen ikke kom da. Og omtrent samtidig ble jeg veldig hormonell, det var det vi "skjønte" det på. Veldig sint og trist og glad på helt ulogiske tidspunkter. En annen ting var disse ligmament smertene, jeg trodde jo bare det var pms, men i ettertid var det jo livmorvoksesmerter, men skjønte ikke forskjellen med en gang jeg var vel hmmm. 5 + ?, da jeg var til legen og tok graviditetstesten, da var jeg hmm rett over en uke etter forventet mens
Jannamor Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Fikk selvfølgelig fler symptomer etterhvert, men det var det første
Jordbæret <3 Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Mitt allerførste symptom var at jeg ble sinnsykt trøtt. Jeg var med samboern på jobb som håndtlanger, men måtte sette meg i bilen og sove. Jeg fikk mørke ringer uner øynene og huden så dratt ut. Jeg fikk i tillegg noen kviser på haka. Det var en helt merkelig opplevelse for det var bare tre dager etter eggløsninga. Jeg testa positivt en uke før IKM, da hadde jeg i tillegg fått humørsvinginger og ble sur for ikkenoe.
mastermind Skrevet 17. februar 2008 #10 Skrevet 17. februar 2008 Mer utflod og sprang på do hele tiden. Da mensen ikke kom skjønte jeg det, hadde jo prøvd. Så kom trøttheten. Sov og sov. Men testa ikke før etter 1,5 mnd eller så, stressa ikke med det.
bittelill Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 Hard mage var eneste symptom hos meg før jeg testet positivt. Det kom kanskje en uke før IKM.
Supertea Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Var veldig oppblåst den første måneden. Det ga seg når kvalmen kom rundt uke 8..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Ble veldig var overfor lukter på jobb (sykehus). Ikke kvalm. Mye kviser. Testet pos 2 dager før ikm.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 17. februar 2008 #14 Skrevet 17. februar 2008 Mens smerter pluss en følelse inni meg at "nå er det skjedd" hvis du skjønner. Ble fort veldig ukonsentrert, dotter i ørene av selv den minste tunnell/bakke etc Litt komisk det med dotter i ørene, for det stod nevnt i en gammeldags husmor-bok jeg kom over på et skolebibliotek. Typisk tegn på graviditet.. Jeg vet nå ikke jeg da.
Mammahjertet Skrevet 18. februar 2008 #15 Skrevet 18. februar 2008 første gangen merket jeg det fordi jeg synes alt kjøtt smakte rart og andre gangen fikk jeg fett hår og ble overopphetet når jeg trente. Måtte gå ut i -15 i t skjorta åtte timer etter at jeg hadde trent for å bli kald igjen.... Begge gangene kom symptomene før ikm
Bebis120408+150511 Skrevet 18. februar 2008 #16 Skrevet 18. februar 2008 trøtt og småkviser på halsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå