Gå til innhold

Åh jenta mi er så sutrete for tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ikke fornøyd med noen ting, ikke skal hun ha mat, ikke pupp, ikke leke, ikke sove. Eneste vi skal er å gå frem å tilbake på gulvet. Etter mye om og men får jeg i henne mat, men ikke så mye som hun pleier. Puppen er nesten helt umulig å få til. Hun skal heller ikke sove på nettene, legger henne og etter en liten stund begynner sutringa. Hun vrir seg i senga og hyler. Sovner tilsutt og etter en stund er det på an igjenn, da går jeg og legger meg, orker ikke mer springing i trappene :(

Nå har hun foresten også fått et lite utslett i ansiktet og litt nedover brystkassen. Ikke masse, bare noen få kviselignende greier. Hun har ikke feber, og jeg ser ingen antydning til tenner. Men hun sikler og biter en del da. Hun har nett passert 6 mnd dagen sin.

noen som har det lignende hjemme, normalt eller ikke. Hva skal jeg gjøre?

Går på veggene snart jeg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er jenta di da?

Min gutt var akkurat lik han også, men da han var ca 3 mnd begynte jeg med rutinerte dupper på dagtid, og litt mer rutinrte måltider også. Etter et par dager ble alt kjempe bra. Ingen sutring, mere matlyst og sov lengere dupper. Også masse lettere å legge på kveldene.

Skrevet

du det kan godt hende det er tenner, selvom du ikke ser noe til de enda! knerten min ble også veldig sutrete, og så ut som han klødde i munnen siden han lå å vrei sånn på hodet. kjenner at tennene er ganske godt "oppe under tannkjøttet" noen steder om du skjønner. smurte på dentinox, mest om natten, og puttet i han smukken. det hjalp veldig! men nå har han ikke klødd i munnen på noen dager tydeligvis, så jeg vet ikke om det var tenner i det hele tatt, eller om de bare har tatt seg en pause på turen opp! men verdt ett forsøk iallefall ;)

Skrevet

Det skal visst være ganske ille økedøgn rundt 6 måneder. Kanskje det bare er det og du bare må gjennom det? Kan ta opptil en uke noen ganger.

Skrevet

samme situasjon her! gutten vår ble 6 mnd for noen dager siden og har värt sutrete i ca10 dager..fryktelig slitsomt..ingenting hjelper!

han har fått to tenner, vet ikke om flere er på vei om det er grunnen..men smörer med dentinox!

sutrer og sutrer hele tiden..vil ikke ha pupp like ofte som för, sutrer seg gjennom gröten, skal bäres omtrent hele tiden..våkner 5-6 ganger på natta og må bysses i sövn ellers går sutringa over i hysterisk gråt..

jeg skifter bleier, tilbyr pupp, vann, sjekker om han er varm eller kald alt jeg kommer på men han sutrer like mye..

jeg er så sliten, han er tung å bäre og ryggen min tåler ikke dette mye lenger :( håper bare at det er noe "6 måneders" greie...så du er ikke alene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...