Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Sånn vanlig saueskinn som man har i vogna... Det er langhåret hvis det har noe å si...?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 jepp, bare husk å bruk milo og kjør på ullprogram =)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Og tørk det flatt slik at det ikke tørker for fort. Smør gjerne inn baksiden etterpå. Brukte bare spenol til det jeg...
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Saueskinn må renses, IKKE vaskes!! Sambo putta den gamle saueskinnsposen vår i vaskemaskinen, på ullprogramm med Milo, og skinnet ble steinhardt!!!
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 det gjelder å smøre inn skinnet etterpå, går heeelt fint......også børste det etterpå om det er langhåra....
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 Bare å smøre inn med spenol altså?? hmm;) Kjempe greit at man kan vaske det ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå