Gjest Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Takk for lang og tru tjeneste, 25 år har du holdt....før vi fikk deg var du hos noken andre. Det var på tide du fikk kvile. Eg har innsett dei siste dagane, når vi har vaska for hand, At vi ikkje har satt nok pris på deg - vi har tatt deg litt for gitt. Tusen takk!
BettyBoob Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 hihi ja du vet : man vet ikke hva man har før det er borte" på tide å shoppe en ny!
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Eg kan virkelig ikkje fordra å vaske opp! Så her må vi skaffe oss ny oppvaskmaskin ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå