ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hei!! Da har jeg vært på bryllupsmesse, og det var kjempeartig Første standen vi kom til var Frognerseteren, faktisk. Titta på bildene på veggen og i albumet, men fant ikke bilder av noen par, så jeg så deg ikke desverre! Men fy, for et stilig sted! Kan tenke meg at det var et flott bryllup dere hadde der oppe. Et utrolig bra alternativ, når du først var gravid osv... Morsomt å se
Mamma til verdens beste barn Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Hallo, så bra at du likte stedet:) Det er virkelig helt amazing der oppe! Og bryllupet var jo bare fantastisk. Men så rart at de ikke har brukt noen bilder alikevel, ja-ja, det er i grunnen greit for det var ikke de fineste bildene av oss liksom:) Hadde litt presasjonsangst for nettop det ja.. Håper du fikk masse tips til planlegging av deres bryllup da?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 Ja, fikk iallafall mye inspirasjon. Det er godt mulig jeg overså noen bilder, altså. Ikke vet jeg Men som sagt: fantastisk sted, så det ut som!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå