Gå til innhold

er så kvalm og uvel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er i svangerskapsuke 37 og har de siste dagene vært så kval og uggen i kroppen. Er ikke slik kvalm at jeg må kaste opp, men føler at mageinnholdet ligger og ulmer i halsen viss dere skjønner hva jeg mener:-(

Magen har sunket en del så det er ikke på grunn av at den er så høy heller. Får ikke sove, vondt når jeg sitter og skikeklig ubehagelig med andre ord. Er så lei nå, håper at ventetiden snart er over. Må opp annen hver time på natten også på grunn av at jeg må tisse, så jeg sover dårlig og er helt utslitt for tiden. Heldigvis har jeg gått ut i permisjon nå så jeg slipper å kave meg på jobb om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) Det er som jeg skullet skrevet dette innlegget selv. Er i uke 39+1. Føler akkurat det samme. Men nå har vi ikke lenge igjen::::))))

Skrevet

Skulle nesten tro det var jeg (også) som hadde skrevet dette..hehehe...

Er selv 37+3.. Men magen min er høyt oppe eller midt på...baby sitter her så vanskelig å vite noen ganger..hehe..

Men du er heldig som får sove 2 timer om gangen..Jeg må opp alt fra en halv time til timen om natta..Ikke nok med det, når jeg først er ferdig og har lagt meg, kjennes det ut som om jeg har tisset på meg...Ekkelt..

Men Se på det positive, snaaaaart ferdig..=o)

*trøsteklemme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...