Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 kjempeherlig! fikk inkallning til ultralyd i posten på fredag og, skal dit 15. april, lenge til da men gleder oss! er fortsatt god i formen, bare veldig trøtt om kvelden og ser at brystene har vokst litt;) ellers merker jeg lite.. noen andre som har kommet til uke 10?
Sola82-håpefull-igjen:-) Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Synes også det er herlig!!! Er 11+6 i dag og beveger meg til 2. tri i morgen. Jeg kan ikke tro det.... jeg håper sånn at dette skal gå bra. Hadde en SA i oktober og derfor er jeg så lettet nå. Tenk hvor heldige vi er :-) Lykke til - dette er jo så kjekt!
mama73 m/tre søte små Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg er i min 11.uke idag, og gleder meg veldig om to uker da den magiske grensen på 12 fullgåtte uker er nådd!:-) Hadde en SA i uke 8 i desember, så har i hvert fall klart meg over den grensen. Har en mye bedre følelse denne gangen, selv om jeg hadde brunlig utflod i nesten 14 dager i starten. Har vært på ultralyd og alt ser kjempefint ut. Både hjerte og bevegelser:-) Veldig gøy!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jeg begynte på min uke 10 i dag, så 9 fullgåtte uker:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Er 11+1 i dag og merker fint lite til svangeskapet, sover faktisk bedre (slet med søvn før) og gleder meg til lørdag, da er jeg 12 fullgåtte uker. Husker da jeg var 5 uker og det var en evighet frem..hehe. Tisser ikke så mye på dagen, men må opp 2-3 ganger om natta.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 Fikk forresten også innkalling til UL på både torsdag og fredag, hadde søkt 2 steder. Blir 9.eller 10.april, alt etter hvilket fødested jeg velger! Det virker mer virkelig nå som jeg skal på UL! )
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2008 ja det gjør det=) gleder meg masse til ultralyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå