lykkeliten i april Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Hehe.. drømmer ofte om at jeg treffer lillegutt i magen.. at han komme ut og mangler både armer og bein, og at han har øyne som en spengt torsk (bokstaveligtalt).. Noen andre? Eller er jeg sprø?
nr2påvei! Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Hei, tror ikke du er sprø!!! Jeg drømmer så utrolig mye rart om nettene, spøkelser, at jeg har blødninger osv. Alt mellom himmel og jord...
Supermamm Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har ikke drømt om akkurat babyen i magen, men mange andre syke drømmer. Drømte bla at svigerfar kledde seg naken for å hjelpe meg å skylle ut hårfargen i håret til ei venninne!!! Ikke lett å glemme etterpå og jeg må si jeg nesten skammer meg over å drømme sånne ting. Og dette er bare en i en lang rekke med rare drømmer de siste mnd. Gleder meg til sommeren og dette er over jeg! : )
junijente fikk julijente Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jeg så på "Farmen" på tv2 på mandag. Der var det grisefødsel, og da jeg gikk og la meg drømte jeg at jeg fødte. Det er vel kanskje ikke så spesielt, men jeg drømte at jeg var i uthuset hos foreldrene mine, og fødte 8 grisunger! Jeg var selvsagt ganske fortvila, men mora mi mente at det gjorde vel ingenting, hun syntes visst grisunger også var fine barnebarn. Så jeg var ganske sliten og forvirra da jeg våknet på tirsdag ja! Har hørt at det ikke er uvanlig å drømme mye rart når man er gravid, så får vel bare leve med det så lenge. Og så lenge man kan le av det har jeg jo en morsom historie å fortelle også ;-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Har en del rare drømmer jeg også, men mest mareritt! Og det er skikkelig guffne mareritt. I natt har jeg vert på lokalhandelen der det gikk en gal knivmorder løs.. Stod bokstavelig talt i senga og skrek til sambo at han måtte ta på lyset! Tror han lurte litt på meg da ja :-P
mum&boyz Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 haha.. bra vi er flere... drømte i natt at vannet gikk men jeg måtte vente en mnd med riene.. Har og drømt at jeg bare dro mange barn ut av meg, og sa jeg var som en katt bare poppa dem ut... huff mye sykt ja!
Gemini7 Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Hatt en del syke drømmer av ulik karakter jeg også, men nå er det mye aggresjon inne i bildet. Drømmer at jeg skjeller ut (og også er voldelig mot) sambo, kompisen til sambo, foreldrene mine, svigers osv.. Denger og slår og banner, og har egentlig ikke spesielle grunne rtil det.. Håper det ikke er noe som vil komme ut in real life:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå