Gå til innhold

Hva skal dere i sommer da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til dyreparken, har bestilt 3 eller 4 netter på dyerpark hotellet, det ble dyrt gitt!! Har egenlig lyst å reise på mer ferie, men i fjor fikk vi så mye surmuling fra familien om at vi reiste 14 dager til danmark, når vi endelig var på fastlandet!!!! Men det var jo ingen i familien som var villig til å endre sine ferie planer slik at vi fikk treffe dem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal spare penger og begynne å se oss om etter hus, så det blir nok bare en liten tur på hytta til svigers tenker jeg... hurra...

Har utrolig lyst til syden med et vennepar av oss, men blir nok ikke noe av........

Skrevet

Vi skal til slekt i sverige en uke. 2 bryllup og 1 uke til mallorca i september. ellers skal vi være hjemme. bryllupene er her i nærheten der vi bor heldigvis...

Skrevet

Vi skal til Kristiansand vi. Gleder meg :-)

Skrevet

Muligens te Kristiansand Dyrepark me familien min og Amadeus Dyrepark og kanskje på Hytta

Skrevet

Vi skal en uke til Danmark, så avslutter vi turen med to netter i Kr.Sand - dyreparken og Sabeltann Show.. Så vi gleder oss til ferien. Ellers blir det nok en tur til mine foreldre..

Skrevet

Mye kjøring på oss ;)

Kjører fra Bergen - Trondheim for 2dager.

Så til nordland i sølv bryllup.

Deretter tilbake til trondheim, denne gang for 1uke.

Etter det skal vi kjøre 2t til ett bryllup og tilbake til trondheim.

Så kjører vi til midt troms der vi begge er fra for 2ukeR,

før vi så kjører tilbake til Bergen igjen.

Alt dette i perioden 4juli-1august. :)

Skrevet

vi får en liten gutt i mai så denne sommeren har jeg fri hele sommeren..;) men siden lillegutt vil være så liten så skal vi ha sommerferie hjemme i år.. og på hytten da selvfølgelig.håper på fint vær så vi kan være der en stund. bade og kjøre båt, grille og kose oss..;)

men i september skal vi dra til mallorca alle fire..;)

Skrevet

Vi skal mest sannsynlig til Lilleputthammer/Hunderfossen med et vennepar..

Også skal vi til Oslo for å møte ei jeg snakker med på msn..

Også skal vi gifte oss =)

Skrevet

Jeg skal få meg jobb tenkte jeg.. Er ferdigutdannet til sommern. Men må ta noe ferie, i og med at lillegutt skal ha 3 uker sammenhengende ferie i sommer. Kommer kanskje til å ta oss en tur til slekt i harstad. Og noen turer til hytta.

Skrevet

Vi skal til usa 2 uker, feire 4 juli der borte:)

Skrevet

Vi ska bare være hjemme, iallefall jeg og snuppa. Pappa er mest sannsynlig borte på kurs i sverige, hele sommeren, og høsten. Jeg har minimalt med feriepenger pga av svangerskapsperm i hele fjor, så den lengste turen vi tar går vel antageligvis kanskje til Finnmark en tur, og ellers bare helgetur til Senja. HAR da lyst å reise til Kroatia, hellas o.l... Men det blir nok ikke i år!!

Får håpe på godt vær her i nord til sommeren...

Skrevet

Jeg skal føde i juli, så det blir nok bare en tur til hytta på oss i sommer. Har lyst å ta en tur til dyreparken også, men vet ikke det frister å kjøre bil i 3-4 timer enten høygravid eller med en baby på 0-1 mnd, så vi får se det an

Skrevet

Vi skal først 4 dager til Manchester i april. I mai blir det en uke til Brussel.

I juli blir det en tur på spahotell i Sverige.

Så jobber vi fram til august, da skal vi 2 uker til syden. Vet ikke hvor det blir enda, men tenkte på Santorini eller Mallorca .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...