Gå til innhold

Trenger råd og tips om valg av stellebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg venter mitt første barn i begynnelsen av august, og har begynt å fundere over hvilke type stellebord vi bør kjøpe. Et stellebord som er ca. 50 cm bredt og 60-70 cm langt hadde vært perfekt på badet vårt. Jeg har sett at det finnes noen få sammenleggbare stellebord med badekar som passer i denne størrelsen. Leste på nettet at enkelte har kjøpt bekväm trancherbord på ikea. Dette bordet er 50 cm bredt og 60 cm langt, se http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70011793. Jeg lurer på om dette blir for snaut i lengden. Er det noen som har andre tips til stellebord som kan passe inn? Vegghengt ønskes ikke. På forhånd tusen takk for råd og tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte Bravad frittstående kjøkkenenhet fra Ikea etter mye leting og sammenligning. Vi har så lite bad at vi må stelle på barnerommet og der passer denne veldig bra. størrelsen er 132 lang 65 dyp og 90 høy. I forhold til stellekommodene du får på barnebutikkene er kvaliteten på Ikea MYE bedre. Bare kjenn på skuffene så ser du hva jeg mener.

Vi får finne på en løsning med vaskevannsfat eller noe sånt noe siden det ikke er vann på barnerommet, men vi får det nok til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...