Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har to tvillingjenter. Og hun ene er veldig var.. Hun kan bli redd folk hun ikke ser så ofte, f.eks besteforeldrene hennes. Svigermor kom på besøk her om dagen, og da ble hun redd. Skrek som bare det! Og jeg ville ta henne, men hun nektet! Hun bare snudde ungen så hun ikke såg henne... Det ble stilt etterhvert. Men kjente jeg ble litt sint! Har merket mange ganger at hun ikke vil gi fra se ungen... Noen som har det likens? Hva gjør dere?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Jeg hadde nok tatt henne ut av armene på svigermor, det er jo din unge å du bestemmer=) Er ikke noe koselig å se at sin egen unge er redd, da vil man jo så klart trøste henne selv...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Kan hun ikke ha den uredde på fanget? Si "nå tar jeg henne, for hun er litt skeptisk til folk hun ikke ser ofte. Det går nok over etterhvert" og så tar du ungen din fra svigermor.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Sa det til henne men nei... Hun andre lå å sov akkurat da..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Ja, hadde det slik. Nå bare river jeg ungene ut av svigermor sine armer, høflighet er forbeholdt de som har det!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Så kjedelig at det skal være slik, men ungen kommer først. Heldigvis skjønner min svigermor slike ting.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2008 #7 Skrevet 21. februar 2008 Vi har hatt det akkurat på samme måte. Og det er kun hos svigermor og svigerinna mi hun reagerer på den måten. Tror det er fordi de begge har en veldig brå tilnærming i tillegg til en veldig høy og skarp stemme. Har blitt litt bedre nå når jenta har blitt 6-7 mnd. Er skeptisk i starten men roer seg raskt. En gang dreiv vi å skifta dekk hos svigers mens snuppa lå og sov i vogna. Hun våkna, og da sa svigermor "jeg tar henne inn uten deg jeg, så ser vi hvordan det går". Jeg sa at jeg hadde mine tvil om at det ville utgjøre noen forskjell, men hun sto på sitt. Det gikk 20 minutter uten at vi hørte noe, så vi trodde alt var greit. Men så kom hun ut med ei jente som hylskreik og skalv. Hadde skreket hele tiden... da ble jeg sint ja! Brukte lang tid på å roe jenta ned stakkar.. Jeg synes det er kjempevanskelig å si fra til svigermora mi, og hun har veldig bestemte meninger om det meste.
pillis Skrevet 23. februar 2008 #8 Skrevet 23. februar 2008 Ta henne ut famnen. Det gjør jeg. Det er mitt barn og om mitt barn begynner skrike og vil til meg så tar jeg henne. Trøster henne og koser litt og når hun er blid gir jeg henne til bestemoren.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #9 Skrevet 23. februar 2008 ja vettu hva ! hadde tatt henne rett ut av armene hennes uten tvil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå