Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Gav ham tran i dag, og ha smattet så fornøyd.. Stakkar. Fikk da bare så innmari lyst til å la ham smake litt fruktmos. Bare bittebittelitt, halv teskje eller noe. Jeg fullammer, og har ikke tenkt å begynne med grøt før rundt 5 mnd alder minst dersom det holder med mm. Han har litt fordøyelsesplager, grønn avføring og slim, så vil være forsiktig og. Noen med erfaringer eller som vet hva som er anbefalt el.l.? Det står 4 mnd. på pakken. Har kjøpt en 4 pack med økologisk frukt uten tilsatt sukker. Hva er event. skadelig med dette? (Han spiser jo tran f.eks.)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Det står jo på pakken at det er fra 4 mnd - så hvis ungen din er 4 mnd gammel hvordan kan han ta noe skade av dette???!!! Smaksprøve = noen ts - ikke hele pakken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå