Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/136830883 Herregud sier jeg bare. Hvor er barnets (16åringen...) sine foreldre?? Hvordan går dette an i dag med åpenheten rundt prevansjon osv. Stikk å se JUNO på kino ung91!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 jajja. hun får det travelt fremover :-)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Nå er de første to tvillinger da... så da er det ikke SÅ godt gjort, men allikevel litt oppsiktsvekkende...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 For alt det du vet HI så kan jo hun være voldtatt 2 ganger og har valgt å beholde. Slutt å vær så jævla fordomsfull og negativ.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Tenker hun blir ei flott sprek bestemor......=)
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #6 Skrevet 17. februar 2008 At hun er så ung og har tvillinger, og venter nr 3 må jeg si at jeg står i respekt av! Jeg hadde ikke orka/villet det når jeg var så ung. Og ja, hun blir nok en flott & sprek bestemor!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 For å si d sånn...Der finnes nok 16 år gamle 3 barnsmødre.. Men ikke ett eneste hårstrå av meg tror på at hun her er reel... Tror på at hun er 16, med et enormt ønske om å få baby.. Bilde hun har i profilen sin har hun btw funnet på google....
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #8 Skrevet 17. februar 2008 Hvordan vet du at hun har funnet bildet på google? Jeg synes ikkr det passer seg at en 16 åring er 3 barns mor, nei. Men hvis dette er sant, er hun nok en bortskjemt drittunge som har foreldre som har tatt over foreldrerollen for hennes barn og...
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #9 Skrevet 17. februar 2008 Hmm.....da tror jeg det finnes mange bortskjemte drittunger rundt. Det er da ikke en bombe at unge jenter blir mødre tidlig, det vil ikke si at de ike klarer oppgaven som mor like bra eller bedre enn deg og meg. Men klart, kun anonym som klarer å slå sammen en historie på andre uten å vite hvem de er.=) Ha en fortryllende søndag.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #11 Skrevet 17. februar 2008 hehe, det "21-22-23åringer begynner på nr 2" innlegget/spørsmålet er jo ingen ting i forhold til dette. Tror hun som spørte det spm fikk svaret sitt her. Har stor respekt for hun på 16...men får håpe hun setter inn spiral nå
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #12 Skrevet 17. februar 2008 Ærlig talt, dere trenger vel ikke henge henne ut med nick for det? Hun har snart tre barn javel, men merk at første gang fikk hun tvillinger, tror neppe hun planla at oiiii det skal komme to stk, og javel nå er hun gravid igjen men hun tar da ansvar i det minste og verre ting enn dette skjer i verden så for guds skyld fokuser på noe som burde fokuseres på enn å henge ut den stakkars jenta!!!
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 17. februar 2008 #13 Skrevet 17. februar 2008 Fins værre ting enn å være trebarnsmor som 16 åring !
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #15 Skrevet 17. februar 2008 du 1,6179775 kan ikke du bare forsvinne? du kommer med så mange meningløse kommentarer hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 tenk at så mange sitter og tror på dette..herlighet.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 Om det nå er sant så står det jo respekt av det. Selvfølgelig har hun sikkert et bra nettverk, men det er det jo mange som har. Så var det jo det med flisen og bolken i øyet da.
FuckFace Skrevet 17. februar 2008 #19 Skrevet 17. februar 2008 Syns ikke det står respekt av å være flerbarnsmor når man bare er barnet selv. Og ingen kan overbevise meg om at en helt normal 15 åring er like god mor og har like gode forutsetninger som en helt normal 30 års gammel mor!! (legg merke til at jeg snakker om HELT NORMALE, ikke flinke fjortiser og narkomane voksne.,....) Hvis man først er så uheldig å bli gravid som barn, så skulle det vel ikke være vanskelig å få seg prevansjon etter fødselen?? Har man, eller foreldrene, litt vett i hodet, så finner man noe som passer...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #20 Skrevet 17. februar 2008 Jeg tror det er kødd hele greia. Tviiiiiiiiiiiiiler på at det er sant, og isåfall hadde hun værrt mye mere profilert her på dib og bam om det stemte, garantert!! Ser jo bare hvor mye oppmerksomhet malin18 har fått fodi hun var veldig ung mor. Dette vil jeg glatt påstå topper den historien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå