Gå til innhold

Brio Happy bagvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer veldig på hvilken vogn jeg skal kjøpe til den lille. Kjenner noen til Brio Happy Bagvogn? Akkurat nå heller jeg litt mot bagvogn for så å skifte til sportsvogn senere... Noen som har sett prisen på den? Takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brio happy duo vogn.. Vi har 2007 modellen og tror for både bag og sportsvogn betalte vi rundt 7500 (noe rundt der; pluss minus). Kjempe fornøyd med vogna!!!!

Usikker på hva årets modell ligger på, men undersøkte hva vi evt kunne få for vår, og da sa hun halv pris av den fulle prisen vi betalte..

Skrevet

Hei.

Vi har kjøpt Brio Happy duo 2007 modellen og betalte 4300,- for den i Sverige.. anbefaller virkelig å reise over grenser å handle kan fort tjene en del på det. Vi har bare hørt positive ting om den, men har jo ikke tatt den i bruk enda.

Men jeg gleder meg stort. I Sverige sa de at 2008 modellen kom til å koste 1000,- mer, men den er helt lik 2007 modellen bare andre farger.

Lykke til med vognvalget. det er ikke lett. Men Brio Happy er ihvertfall en KJEMPE FIN vogn :)

Skrevet

Hei!

Kjøpte Brio Happy Duo 2008 modell nå på salget i slutten av januar. Betalte 4999,- for hele pakka med sportsvogndel. Den er veldig enkel å legge sammen, tar liten plass og er kjempefin i brunt:) Enkelt å bytte fra bag til sportsvogn.

Skrevet

Hei!

Ja, det er en jungel å velge mellom. Jeg skal kjøpe simo duo som har en stor flott bagg, samtidig som sportsvogn følger med. Stod mellom simo kombi eller duo, men kombi har liten bagg hvor det blir liten plass for en eventuelt pose til vinteren. Dermed ble det duo for oss:-)

Skrevet

Vi skal ha denne!:-) Der jeg har vært å kikket ligger 2008 modellene på 6999kr, så du kan spare mye med å handle i Sverige! Synes denne vognen er skikkelig fin! Vi skal ha brun bag, svart sportsdel og det nye telescopic light understellet :-) Gleeeeder meg sånn til å få den i hus! Dette er etter det jeg har hørt, den letteste firhjulingen på markedet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...