Gå til innhold

Smikke/slå barna med "utstyr"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei god venninne som har 2 barn. Saken er at mannen hennes smikker barna med ting viss de har gjort noe galt. Viss de f.eks tar en cd som er foreldrene sin, så smikker han hånda med cden. Eller viss de sitter å trykker med fjernkontrollen så kan han smikke de med den.

Hun har spurt meg om råd, men jeg er så fortvilet selv over de uskyldige barna som bare tester grenser at jeg vet ikke hva jeg skal si. Noen som kan hjelpe meg (å hjelpe henne)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var henne ville jeg bare gitt klar beskjed " smekk barna ÈN gang til og du er på huet ut herifra! "

kan jo ikke gjøre det!! *irritert*

Hvis mannen min hadde gjort noe sånt mot dattera vår hadde jeg slått til han hardt med knyttneven!

Men hun må jo bare si at dette aksepterer hun ikke og at hun er i mot denne formen for oppdragelse av barna DERES! (hun har jo litt å si som mor da)

men hvis hun ikke liker dette, har hun aldri sagt nei til han da????

*feiga* !!

Skrevet

Jeg vet jo ikke alt dem snakker om, men hun sier at hun gir klar beskjed og hyler liksom "hei, ikke gjør det" til han.

Han kan også erte henne, og viss hun sier at det gjorde vondt så sier han bare at hun ikke tåler noe og at han såvidt var borti henne. Det er jo tydelig at han er litt vel hardhendt.

Men kanskje hun må si til ham at hun ikke aksepterer slik oppførsel. Jeg har lyst å gi ham inn når hun forteller det!!! Men han er så rolig og forsiktig når hun har besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...