Gå til innhold

Åh, for en herlig dag! *ironi*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute blåser og regner det, og jeg orker ikke gå ut med vogna. Da må jeg ha tvillingvogna, og den er det ingen som liker, og det ender alltid med fordervelse. Begge ungene er trette og sure, hele dagen har stort sett gått i grining og klaging. Jeg er sliten etter 2 uker som alenemor, heldigvis kommer sambo hjem i morgen!

Alle vi kjenner har planer for dagen, til og med mine foreldre er bortreist, så da sitter vi her alene... 2 stk sure unger og 1 stk frustret voksen.

Men vi skal hvertfall ha dessert til middag i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj da:-)

Godt mannen kommer hjem i morgen da!!

Sett ungene i gang med noe fingermaling eller noe?

Skrevet

Eller gi dem ett bad, det hjelper ofte på rastløse barn;-)

Skrevet

Legg ungene, lag middag og etter middagen går dere ut en liten tur. Trenger ikke gå så langt?

Skrevet

Frøkna på 2 kan kanskje få prøve seg, verre med minsten... Eller er det ok for en på 10 mnd å male? Han spiser jo bare malingen...

Nå ligger begge til sengs, og gråter på hvert sitt rom. Ble visst ikke noe av denne luren jeg hadde håpet på, hehe=p

Skrevet

Minsten sover, frøkna leker med Play-Doh og middagen er underveis. Så få vi se om det letter litt ute, så tar vi oss kanskje en luftetur! Aller helst vil jeg bare legge meg på sofaen under et teppe og se på tv, men det får jeg vente med til i kveld...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...