Gå til innhold

Han fridde - endelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En historie trøst til jenter som venter... for jeg har ventet lenge på denne dagen :-)

Samboeren fridde!! :-)

Ble kjempe overasket fordi han har vært veldig imot bryllup pga skilte foreldre.

Hadde helt gitt opp håpet og faktisk forsonet meg med tanken på at vi forble samboere.

Han gjorde stor stas på meg på morsdagen derfor trodde jeg ikke at det ble noe av Valentine feiring.

Han hadde imidlertid husket det..

Først fikk jeg en langstilket rose, en dikt bok og et nydelig kort han hadde skrevet. Jeg ble kjempe glad og overasket.

La meg så på sotaen med den lille for å se på tv. Fornøyd og glad for å ha blitt husket.

Samoeren min holdt på rundt i huset mens jeg så på tv - trodde jeg...

Plutselig sto han i stua med smoking!

Ba meg ta med den lille for å bli med på tur i hagen. Der var det fakkler overalt - disse ledet til tømmerhytta vår på tunet.

Den hadde han dekorert med levende lys overalt. På bordet var det satt sammen en masse lys til et lysende hjerte. I modten av dette en diger bukett med 40 langstilkede røde roser.

Champagnen sto klar med glass ved siden av en stor gammel stol han hadde drapert med rød fløyel og pyntet med blomster. Han ba meg sette meg ned i stolen mens han hadde tårer i øynene.

Da fikk jeg et nydelig frieri og en helt utrolig nydelig forlovelsesring.

I bakgrunnen var det musikk - med ynglingslåten vår.

At jeg skalv av sjokk og glede er bare forbokstaven... En utrolig opplevelse som sitter i ennå..

med til historien hører det med at jeg selv fridde til samboeren min 29 feb for 4 år siden og fikk nei.. ( han var ikke klar da )

Altså den som venter på noe godt - venter ikke forgjeves!

For noen var sikkert dette frieriet banalt - men jeg må si det var fenomenalt! :-) Hadde ingen forventninger og ble så til de grader tatt på sengen. Helt herlig.

Bryllup til sommeren!

hilsen lykkelig nyforlovet :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så mye, forstår at du har ventet lenge på dette! :) Masse lykke til med planleggingen, har dere bestemt dato?

Skrevet

Takk for gratulasjonen! :-))

Vi håper på en av de første ukene i aug da vi ønsker et hage bryllup med den nærmeste familie og venner. Greit med et mer uformelt bryllup når man har fått barn først synes vi. Da kan de leke og kose seg i løpet av dagen. ( Har ikke barnevakt mulighet denne dagen uansett )

Voksen fest skal vi derfor ta ved siden av - med barnevakt i ryggen :-)

Skal du gifte deg, eller har planer?

Skrevet

Ser jeg må endre nicket mitt - keiserinnen er 3 mnd nå :-)

Skrevet

å så kos, jenta mi er 5 mnd! vi skal gifte oss 19.juli :) er i full planlegging og det er så gøy! blir stort bondebryllup (vi er begge opprinnelig fra bygda) med cirka 100 gjester! gleder meg masse og håper jeg finner drømmekjolen snart! :)

Skrevet

Oao så koselig det hørtes ut da!

19 juli er en spesiell dag for meg, dvs var..

Det er datoen da jeg ble sammen med og siden forlovet med - min eksmann :-) Lenge lenge siden nå.. vi traff hverandre veldig tidlig, barndomskjærester.

Nå mange år etter skal jeg altså gifte meg med min virkelig store

kjærlighet..

Kjole for meg er derfor litt vanskelig.. Den skal være fin - men ikke som den gang da for å si det slik.

Min utfording nå er at jeg veier 10 kg for mye etter svangerskapet... blir en tøff vår, men motivasjonen er på topp! :-))

Skrevet

ja, bryllup er kjempemotivasjon for å gå ned noen kilo synes jeg!! jeg er begynt på lavkarbo-diett for å komme ned på trivselsvekta mi! synes det går kjempebra, anbefales! :)

Skrevet

Hv aer dette og lar det seg kombinere med amming?

Skrevet

www.lavkarbo.no / www.ketolyse.no

vet ikke om det lar seg kombinere med amming, det må du lese deg til! jeg ammer ikke... dietten går rett å slett ut på å kutte ut karbohydrater (sukker, mel, pasta, brød, potet etc...) kroppen forbrenner da fett og ikke muskler! :) man kan spise så mye man vil av protein og fett og får masse overskudd!

Skrevet

Gratulerer så mye :-) For et nydelig frieri :-)

Skrevet

Takk for gratulasjon og slanke tips :-))

Skrevet

Gratulerer så mye!! For en nydelig måte å fri på!

Min kjære fridde forsåvidt også veldig nylig, men det var på ingen måte så romantisk nei :) Hadde som deg også gitt opp og på en veldigveldig dårlig dag (etter veldigveldig lang tid uten søvn...), gråt jeg ut all min frustrasjon og resultatet ble at han (også gråtende) fridde. Ingen blomster, ingen ring og vi er skjønt enige om at dette var noe vi grein oss til begge to ;oD

Litt kjedelig å "gå glipp av" et "ordentlig" frieri, men er jo veldig glad for at kjærsten min vil gifte seg med meg da!!

Og nå begynner det plutselig å gå opp for meg at dette faktisk medfører en del planlegging.....

Lykke til!!

Skrevet

For et romantisk frieri! Jeg hadde også gitt opp - eller, jeg prøvde å gi opp håpet da... Så fridde han nå på valentinsdagen, sent på kvelden mens jeg satt og så på tv. Ingen blomster, ingen ring, men han hadde kjøpt et nydelig smykke. Ingen lang tale på forhånd, bare rett frem med spørsmålet. Men hovedsaken er jo at han endelig spurte hvertfall!

Syntes ikke ditt frieri var banalt - hørtes veeeldig romantisk ut!!! Føler meg ikke akkurat forlovet jeg, vi har jo ingen ring. Men men.

Skrevet

Følelsen av å ikke være egentlig forlovet lyder litt kjent. Ingen ring her heller som nevnt, kan jo håpe på at den kommer da... Men burde vel egentlig slutte å håpe på sånne ting innser jeg, har en fantastisk flott kjærste, men veldig romantisk er han ikke!

Sliter litt med å skjønne at jeg faktisk skal bli gift dame en dag jeg da...

:o) (anonym litt til)

Skrevet

Så utrolig nydelig og romantisk! Fikk helt tårer i øynene jeg:-)

Skrive det ned, slik at du husker det og kan fortelle barnebarna om da bestefar fridde til bestemor! Legg ved en tørket rose eller noe:-)

Så superromantisk!

GRATULERER TIL DERE BEGGE!!!

Skrevet

Tusen takk for varme gratulasjoner :-)

Jeg er veldig glad for å ha fått dette frieriet - men når det er sagt ble jeg veldig rørt over "tåre frieriet" her ovenfor. Snakk om frieri når man trenger det som mest! :-)

Det er jo en kjent sak at småbarnstiden er en tøff periode for de fleste. Når man da opplever å bli fridd til midt oppe i den - kjennes det liksom ekstra virkelig og ekte.

Våre menn har sett oss i gode og mindre gode dager - likevel frir de. Det må vel kalles ekte kjærlighet?

Lykke lykke til dere også :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...