Gå til innhold

voksiposer og sånt......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bruker man slike poser?

hvor lenge bruker man vanligvis sportsvogna? altså hvor gamle er barna når man slutter og bruke den.....

er i tvil om jeg skal bruke masse penger på en pose og nesten ikke bruke den....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok sett litt an hvor du bor og hvor varm babyen er. Jeg bor selv på sørlandet, her er voksi helt bortkastet for min del i allefall. Aaaalt for varmt!

Hadde heldigvis bare lånt den...

Skrevet

Det er ikke veldig kaldt i oslo heller, men vi er storfornøyd med vår. Kler bare på mindre klær, for han elsker den:) I barnehagen til mamma er det flere 3 åringer som bruker voksi fortsatt.

Skrevet

bor på østlandet og mini er snart 6 mnd.......vet liksom ikke om det er noen vits i...

HI

Skrevet

Den koster ganske mye ja! Vi så litt i forhold til at vi kan bruke den til neste også:). Men vi kjøpte den i november da, nå kommer jo våren:)

Skrevet

vi har ihvertfall brukt den hver dag på tur! utrolig kjekk å ha! han elsker å sove i den. og den er god og varm. men kler på han godt selv om han ligger i den. her kan det jo være kaldt nå om dagen.

Skrevet

Vi bor i nord-norge og har brukt den mye, men de dagene det er plussgrader kan vi ikke bruke den, da blir hun alt for svett. De er ekstremt varme.

Skrevet

Snuppelure bruker den når hun sover i bhg ennå og hun er tre år, hun har sluttet med vogn så er kun der hun bruker den, og lillemann på 6 mnd bruker den heletiden, så vi er absolutt fornøyde. Så lenge de bruker vogn kan man ha de:)

Vi bor også i Oslo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...