Gå til innhold

Hvor varmt har dere det i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers er her på besøk og vi har litt ulike meninger ang. innetemp. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt! men sitter i t.skjorte og er barbent og fryser ikke=)

Skrevet

Varmepumpa står på 17-19 g hele døgnet etter hvor kaldt det er ute. Og så fyrer vi når vi står opp/kommer hjem. Jeg liker å ha 25-26 g, men fyrer gjerne så det er 28 g før jeg gir meg. He he.

Jeg går alltid bare i t-shirt hjemme og liker at barna kan leke på gulvet uten at det er kaldt. Det er vel vanen.

Når vi reiser til familie som har 20 g eller noe så har vi på ullsokker og varm genser.

Skrevet

23-24 grader... Hvis ikke fryser jeg og jeg har på meg bukse, sokker, ullsokker, topp og genser... (er bare frysen av meg)

Dessuten er lillebror like frysen og han er jo på gulvet hele dagen og blir fort kald om det ikke er såpass her.

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Nå er det vel 18 ..

Hos oldemor er det alltid 25 ;-) da må jeg kle av meg

Skrevet

Jeg syns også 22 er fin innetemp.

Noe varmere enn det syns jeg er ubehagelig.

Var plutselig 25 i sta` og fikk nesten vondt i hodet..

Skrevet

25-26 grader.

Deilig å sløve inne i godbukse og singlet og se på regnet ute. Har også en baby og en 3 åring som er mye på gulvet, så vi må ha litt temperatur :o)

Skrevet

Flere?

Vil gjerne ha flere svar, så jeg får en viss anelse om hva som er vanlig :o)

Skrevet

Liker ikke å ha det varmere enn 22-23 grader. Blir det varmere blir jeg irritert fordi det er så ubehagelig. Svetter bar jeg reiser meg opp fra sofaen :-) Bakteriene florerer også når det blir for varmt.

Hvordan orker dere å ha 28 grader inne??? Da hadde jeg krepert!

Skrevet

Hehe, nå nettopp stod temp.måleren på 31 grader, men det var fordi datamaskinen stod på siden av =) Den bruker vanligvis å stå på 21-22 grader.

Skrevet

20`C +

her fyrer vi bare med ved, så det er litt kjølig på morgenen og varmere i løpet av dagen.

Tulla ligger mye på gulvet så jeg vil ha det varmt.

Skrevet

her er det 22 akuratt nå!

ligger altid mellom 20-22 =)

orker ikke noe varmere!

Skrevet

20-22 grader, har og en på 3 som leker mye på gulvet, men han fryser ikke for det om.. Akkurat nå er det litt varmere, kom på at vi skal på vinterferie i mårra og klærne på snora var ikke tørre.. Så fyrer som bare det..

Skrevet

20-22 grader.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...