Sharlis Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 I går(16+4 uker) fikk sambo og jeg kjenne de første utvendige sparkene!!!:D Så UTROLIG deilig:D:D:D Sambo fikk kjenne,å han ble så rørt:) Tenk at pia vårres har blitt så sterk at hun greier det:):):) Så nå gjør jeg ikke annet en å glede meg til å legge meg nedpå for å "terge" henne slik at jeg får kjenne de herlige sparkene:)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Jeg kjente det selv for litt over en uke siden, 18+4 tror jeg det var. Sambo tror han kjente det 18+6 eller 19+0, men er ikke sikker. Det er jo lettere for meg som vet hva jeg skal kjenne etter Har kjent liv siden i uke 14, det er veldig spesielt å kjenne det på utsiden også.
Sharlis Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2008 Det er skikkelig spesielt å kjenne på utsiden.. Sambo kan jo bli mere innvolvert,å kanskje føle seg mere knyttet til dette barnet siden han kan kjenne liv. Hvordan reagerte din sambo når han kjente de første sparkene?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Tror han ble mest forundret egentlig Men vi var på ul to dager før han kjente noe, og da ble han ganske satt ut (det ble jeg og... helt fantastisk å se den lille jenta ligge der og sprelle og strekke seg). Han er kjempesøt, smiler når jeg kommenterer at nå sparket hun, eller nå snudde hun seg eller et eller annet sånt. Holder meg på magen og ser på bildene etter ul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå