72moddelen og tulla Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Er så treg i magen om dagen og det hjelper ikke med miniklyx. Lurte på å kjøpe meg en pakke svisker og så koke litt avkok av dette, men er redd for å sette noe i gang her. Noen som vet om det er "farlig". Klem fra ei med litt full mage, he he
72moddelen og tulla Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. februar 2008 Dytter litt jeg, trenger svar
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Spis svisker du, det kan da ikke skade.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Hei! Jeg har spist svisker hele tiden. Det har ikke vært noe problem. Men du kan jo prøve litt maltextrakt i en kopp med varm melk, evt biola. Ellers spise mat med mye fiber i. Grov brød, frukt etc men d vet du sikkert fra før OBS! Banan og blåbær virker motsatt.
Mamma med spire Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 laktulose funker veldig om du har treg mage da!! Har brukt det selv mye!! Kan anbefales å prøve!! får kjøpt det på apoteket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå