Gå til innhold

Ang. bruk av smokk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man begynne med smokk??

Nå er hun snart 14 dager gammel, og det virkr som hun har et enormt sugebehov. Har prøvd å gi henne smokk, og hun tar denne kjempe greit. Men har hørt at det er fare for at de ikke vil ta brystet hvis de lærer seg smokk for tidlig.. ??

Bør jeg vente med smokk???? nå virker det som jeg blir brukt som smokken hennes, og det er jo heller ikke gunstig..

What to dooooo?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt hadde et enormt suttebehov mens vi var på sykehuset, så jeg fikk smokk der. Da var han bare 2dager gammel, så virket ikke som om det skulle være noe problem.

Skrevet

det kan nok hende at noen barn får problemer med å ta puppen etterpå.

her fikk tuppa flaske innimellom fra ho var 6dager. det har ikke ødelagt for ammingen. ho er 4mnd nå og ammer enda. vi har prøvd å gi ho smokk også, men ho er ikke så glad i den.

du burde gjøre det du synes er best og føler for. det er jo du som kjenner ditt barn best=o)

Skrevet

vi ga smokk på sykehuset vi, for hun ville bare ligge ved puppen og brukte den/meg som smokk (fikk en smule såre brystvorter gitt)

har ikke hatt noe problemer med det..

hun har jo lært seg teknikken nå på en måte, så går nok greit..

:)

Skrevet

Jeg har prøvd smokken i hele dag, går veldig greit. Hun er mer våken, sover mindre og tar fortsatt puppen !!

Så ser ut til at vi kommer til å fortsette med den :)

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...