nøffemamma Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 Tre dager over termin er det ingenting som er mer irriterende enn mld fra folk som spør om noe skjer...............(ja da -vet man skal være glad for at folk bryr seg og spør,men.................) Da er det så utrolig deilig å logge seg inn på bim sidene og lese om alle andre som går her og venter. Med akkurat de samme vondtene og oppturer og nedturer...Derfor ære være bim- som er den eneste i hele verden som skjønner hvordan det er å være meg!!!!!!!! )
72moddelen og tulla Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 ÅÅÅÅÅ synes synd på deg jeg, har 45 dager igjen og er dritt lei, skjønner deg så godt når du er på overtid. PS har du helse til det, gå sykt lange turer, vask golv og tak, hjelper. Gjorde det med datteren min, og hun kom omsider.
Lompa75 Skrevet 17. februar 2008 #3 Skrevet 17. februar 2008 Hei nøffa ) Sjekker innom her hver dag, for å sjekke om du er her enda. Håper hver dag at du skal være borte, for da regner jeg med at du befinner deg på en fødestue! Tenker på deg og håper at vesla di kommer snart! ) Klemmm
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Skal ut på langtur nå) Har sjelden hatt mer energi enn nå!!!
nøffemamma Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 Tusen takk for det Lompa! Ganske misunnelig på alle som har født ja....Trøsten er at om to uker så ER jeg mamma- og det er uansett!
nøffemamma Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 klarte å trykke på anonym- er ikke hemmelig at jeg skal på tur ;o)
silje80@lykkelig Skrevet 17. februar 2008 #7 Skrevet 17. februar 2008 Ja, heia bim!! Begynner også å bli temmelig lei av alle meldinger og telefoner.. Haha, har begynnt å svare ganske så kort jeg da, kanskje de tar hintet snart..hehe Skal til legen i morgen, så da rekker jeg ikke bimtreffet.. Krysser fingre for at vi begge ligger på sykehuset iløpet av den tid, lenge leve optimister :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå