Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre dager over termin er det ingenting som er mer irriterende enn mld fra folk som spør om noe skjer...............(ja da -vet man skal være glad for at folk bryr seg og spør,men.................) Da er det så utrolig deilig å logge seg inn på bim sidene og lese om alle andre som går her og venter. Med akkurat de samme vondtene og oppturer og nedturer...Derfor ære være bim- som er den eneste i hele verden som skjønner hvordan det er å være meg!!!!!!!! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅ synes synd på deg jeg, har 45 dager igjen og er dritt lei, skjønner deg så godt når du er på overtid. PS har du helse til det, gå sykt lange turer, vask golv og tak, hjelper. Gjorde det med datteren min, og hun kom omsider.

Skrevet

Hei nøffa :o)

Sjekker innom her hver dag, for å sjekke om du er her enda.

Håper hver dag at du skal være borte, for da regner jeg med at du befinner deg på en fødestue!

Tenker på deg og håper at vesla di kommer snart! :o)

Klemmm

Skrevet

Skal ut på langtur nå:o) Har sjelden hatt mer energi enn nå!!!

Skrevet

Tusen takk for det Lompa! Ganske misunnelig på alle som har født ja....Trøsten er at om to uker så ER jeg mamma- og det er uansett!

Skrevet

klarte å trykke på anonym- er ikke hemmelig at jeg skal på tur ;o)

Skrevet

Ja, heia bim!!

Begynner også å bli temmelig lei av alle meldinger og telefoner.. Haha, har begynnt å svare ganske så kort jeg da, kanskje de tar hintet snart..hehe

 

Skal til legen i morgen, så da rekker jeg ikke bimtreffet..

Krysser fingre for at vi begge ligger på sykehuset iløpet av den tid, lenge leve optimister :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...