Gå til innhold

Jæ#"##"##a tante.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hadde jeg et håp om at tante skulle holde seg borte,men nei da.I dag tidlig nesten 4 dager over ikm dukka tante opp gitt.Har gått med murringer i mange dager,og har hatt brun utflod også.Sjekket tappen og den var som om jeg skulle vært gravid.Tok en test i går tidlig,men den var jo da negativ.Håpet kanskje at jeg produserte for lite til å få en positiv test,men det var ikke helt sånnHar ikke brukt prevensjon på 10 år,men har ikke prøvd aktivt så lenge.Vi prøvde i en periode for 8 år siden,men jeg ble så stresset av det at jeg ikke orket mer.Vi har forresten en datter på 10 år.Hadde slått meg til ro med at vi bare skulle ha ett barn,men nå som jeg er blitt 38 har jeg ikke så mange sjanser igjen.Mannen min ser at skjer det så er det greit,men han vil ikke gå aktivt inn for det.Jeg skal uansett gjøre det jeg kan for at det skal klaffe.Ønsker alle her inne lykke til med prøvingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,ja den tanta ER IKKE velkommen!!!!!

Trist å lese innlegget ditt..Har fått mange skuffelser jeg også:(

Men man kan jo ikk gi opp heller..

Håper på full klaff i mars jeg nå:) Da blir eldste sønnen min 16år..

Skrevet

Huff ja den forbanna tanta kom hit også på torsdag. Hadde mest løst å sette meg ned å hyle jeg ble så skuffa. Vi hadde også egentlig forsonet oss med tanken på kun ett barn, vi brukte ufattelig lang tid på å få henne, og var så utrolig takknemlig da hun kom. Men nå har hun fylt ett år, og jeg ønsker så sårt og få en liten til. Jeg blir da 37 senere i februar, så vi har liksom ikke tiden foran oss heller..!

Tviler på at det kommer til å skje noe her i gården på vanlig vis, og vi orker ikke noe IVF siden vi allerede har fått en.. Tror bare ikke jeg makter..

Vel, jeg ønsker deg (og alle andre :) lykke til, og håper det "bare skjer" hjemme hos dere. Jeg har så mye fokus på dette nå, at jeg tror ikke det er sundt for øyeblikket. Det spiller nok også en stor rolle på hele prøvingen..

Jeg krysser fingrene for alle andre iallefall :))

Skrevet

Heisann.Jeg går bare å venter på spetakkelet jeg da. Hadde en MA 24.jan. så jeg aner ikke hvor i syklussen jeg er.Har en gutt på 16 år, og vært uten prevansjon i 10 år. Hadde 2 ivf-forsøk med min X-mann. Fikk ny samboer for litt over 1 år siden. Hadde endelig "gitt opp" å bli gravid, så overraskelsen var stor da jeg testet positivt 4 jan. Men det fikk jeg som sagt ikke nyte lenge. Men, men jeg vet ihvertfall at jeg "virker" fremdeles da. Blir 39 i oktober, så en føler jo at tiden renner ut.

Lykke til til oss alle !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...