Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har spurt deg før om du kan se på meg, veit du har sett på meg flere ganger, men nå er jeg så bekymret, er hjemme på perm i helgen, jeg har fått lungemodningssprøyter forrige uke,, de håper å holde den lille i magen min 2 uker til... de er bekymret for meg og veksten til den lille. an du se åssen dette går??? når jeg må ta ks,,,,

jeg er født 160183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får opp at det går bra.Har du snakket med noen om dette..leger eller noe?få tatt en ekstra sjekk.

Skrevet

jeg skal på sykehuset i morgen... ta ul og se om hun vokser som hun skal.. kan du se om hun kommer mye før mai?? jeg er 26 uker på vei nå..

Skrevet

hvordan gikk det?får ikke opp så mye mn tror det kommer til å gå bra.Får opp at hun kommer rundt uke 36

Skrevet

det gikk bra på sykehuset, hun vokser hvertfall.. men notchen har blitt verre siden sist.. så de måler henne hver uke om hun vokser....

legen sier jeg er i en sykdomssituasjon, har høyt blodtrykk også...får håpe de slipper å ta ks enda..

Skrevet

Uff og uff.Håper virkelig det går bra.Gi meg litt tilbake meldinger da.Føler veldig mye med deg.Sliter selv med lavt blodtrykk her da.

Skrevet

skal si i fra hva de sier på kontroll jeg veit du..

lavt blodtrykk er vel slitsomt det også, er du mye svimmel og sånn?

Skrevet

Ja er en del svimmel ja,hender jeg besvimer for og se det slikt.Litt skummelt når jeg er hjemme til en sønn på 9mnd.Hadde 96/62 sist,skal på kontroll til uken.Ikke noe gøy nei

Skrevet

oi, det var lavt ja.. mitt ligger på 150/90... har vært oppe i 190/100..

ikke rart de la meg inn... men det er kanskje ikke så mye de får gjordt med lavt blodtrykk... du får to tette du da?? så moro..

Skrevet

Såpass ja,var sikkelig høyt og det da.Nei har kun fått beskjed om og ta det med ro.Men synes ikke det hjelper.

Blir to sikkelig tette ja.Nok og henge fingrene i ja.

Skrevet

hei, da her jeg vært på kontroll igjen..

blodtrykket mitt var på 170/120.. altfor høyt.. liker ikke dette.

har en følelse av at hun må tasmed ks snart?? kan du se noe nytt om det nå? eller så vokser hun bra, så hun har det bra, men verre med meg.

Skrevet

Kan jeg få se på deg i morgen venne?har litt med noe å styre med selv her.Må kanskje settes i gang selv snart og jeg er bare 30+3 i dag.

Skrevet

ja, kjære deg .

du må tenke på deg selv også... er det noe galt?

Skrevet

en del protein i urinen..skal på ny kontoll på torsdag..legen snakke om i gangsetting og greier.Men har jeg protin på torsdag blir jeg lagt inn på sykehuset til sjekkning.

Skrevet

håper proteinen har gått tilbake på torsdag da, men du har vel ikke høyt blodtrykk i tillegg?? er ikke bare bare å være gravid, syns det er så mange som må føde før tiden, men du er så langt på vei, så det kommer til å gå bra,, jeg har en bror på litt over 1 år.. han er født i uke 32... frisk og rask..jeg skal krysse fingrene for at proteinen har gått tilbake på torsdag..

Skrevet

da har jeg vært hos jordmor,, blodtrykket mitt var på 146/108... så må på sykehuset i morgen.. kan du se om de velger å ta ks snart??

Skrevet

uff da...vært til legen selv i dag og slapp og bli lagt inn.Proteinet hadde gått ned og blodtrykket mitt var normalt.Ser ut som de venter litt med ks enda.

Skrevet

det er bra... godt å slippe å bli lagt inn...

hvor lenge venter de med ks?????

blir jeg lagt inn??

Skrevet

ser ikke helt noe når du blir lagt inn.tør ikke og si noe om det.

Skrevet

da har jeg fått medisiner mot for blodtrykket mitt, var på kontroll i går, ser ut som om de hjelper litt... håper hun kan være litt lenger i magen.. ser du om hun kan være der noenuker til med medisinene mine??

lurer igså på noe annet, har som sagt før blitt alene i dette svangerskapet.. ahr ikke sovet en hel natt siden han flyttet. negynner å bli fryktelig sliten.. ser du om han kommer tilbake??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...