Bare jeg er meg :o) Skrevet 17. februar 2008 #26 Skrevet 17. februar 2008 Herregud for et latterlig innlegg....
Gjest Jawhol Skrevet 17. februar 2008 #27 Skrevet 17. februar 2008 OK, sorry da for å ha formulert meg feil. spm var er det du, mannnen din eller kanskje begge to som ikke liker oralsex? ingenting galt i det for det er ingen fasitsvar på hvordan et sexliv skal fungere og hva det skal inneholde.
Groosalugg Skrevet 17. februar 2008 #28 Skrevet 17. februar 2008 Herregud, er det galt å spørre om dette da? Jaja.. Det var voldsomt til reaksjoner på et enkelt spørsmål synes jeg. Hi, kanskje du bør spørre på sexdebatten istedet.
Groosalugg Skrevet 17. februar 2008 #29 Skrevet 17. februar 2008 Jeg liker å gi, men ikke å få.. Det gjør meg kanskje litt unormal.tihi!
Candy girrrl Skrevet 17. februar 2008 #31 Skrevet 17. februar 2008 Jeg har et helt ok forhold til bj. Men jeg forstår at noen reagerer på hovedinnlegget ditt HI. Det blir litt å sitte på en høy hest og indirekte si at de andre jentene er dårlig i senga og "slemme" med de stakkars mennene sine. eller.. en tynn dame som spør en feit om hvorfor hun velger å være feit.... Jeg tror bj eller ikke utgjør en mikroskopisk promille for hvor godt man har det i et forhold.
BettyBoob Skrevet 17. februar 2008 #32 Skrevet 17. februar 2008 jeg gir og jeg får har vært borti en kar i hele mitt liv som ikke likte det, men min nåværende elsker det folk får gjøre som dem vil, men jeg ville ikke vært foruten oralsex hverken den ene eller andre veien!
☆Anonymia☆ Skrevet 17. februar 2008 #33 Skrevet 17. februar 2008 han gir men får ikke...og han respekterer at jeg ikke gir siden jeg ikke liker det,han elsker meg ikke noe mindre for det,for han vil ikke jeg skal gjøre noe som jeg ikke liker. helt greit for han,
mei&mi + marcus :) Skrevet 17. februar 2008 #34 Skrevet 17. februar 2008 Siden jeg startet hele denne diskusjonen så får jeg svare da... Jeg gir ikke men jeg får, han vil gi meg det så ikke problem der. Han vil jo at jeg skal gi han også, men jeg vil rett og slett ikke.. Selvfølgelig respekterer han det.. Men han lever enda i håpet da...hehe..
Nit@™ Skrevet 17. februar 2008 #35 Skrevet 17. februar 2008 Det var da et merkelig spørsmål? Mye man skal lure på skjønner jeg ;o) For min del blir dette litt privat, ettersom halve familien min sitter her inne og leser! Der for måtte jeg jo nesten svare, for de sitter og søker opp innleggenen mine ;o) Sorry, ingen komentar! *he he*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå