Gå til innhold

Vanskelig, Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vert i lag i 1 år og 6 mnd. Har en sønn på 4 mnd(idag). Gikk mer opp for meg i dag at det frister og dra fra han og ta med meg sønnen vår. Han klager over at jeg ikke gjør husarbeid, men han kommer alltid hjem til ryddig leilighet. Men i helgene liker jeg og ha litt avlastning og ta livet med ro. Men i dag sa han rett og slett at jeg er lat og burde gjøre mer husarbeid og at han gjør alt her i huset.... Jeg har sønnen vår hele tiden. Jeg må spørre han om han kan ta sønnen vår nå så jeg kan ta meg en tur på toalettet fks, jeg må se eller si til han at sønnen vår griner så kan han ta han. Håpløst.. Så hvergang han skriker så er det, Lag mat til han da.... Og akkurat nå så sitter han og gir han mat. Jeg sa til han at nå skal han få prøve og ha sønnen vår samtidig som og gjøre husarbeid. Har hatt han i 1 time nå, begynner og bli sann at jeg har lyst og ta over allerede.

Og ikke minst så gjør han alt for og snike seg unna og gjøre noe. Han rævakjører økonomien "vår".. Svigerforeldrene mine bor oppe, og hvergang han har han så er det og snike seg opp der så dem kan styre med han så han slipper.

Vi skal gifte oss 11 juli 2009, men akkurat det sa jeg til han nettopp at jeg tviler forholde varer så lenge at det er mulig....

Så sa jeg at jeg trenger litt tid for meg selv uten sønnen min og han, et par timer var nok sa jeg... "Ja men hvor skal du da" Sjokk da og ha han så lenge alene... vi har hatt det veldig fint... Forresten, sønnen vår har nettopp sovet en stund og er IKKE trøtt. Og nå skreik litt sønnen og da kom det utav han "trøtt du, så var det og bysse han" Ikke vits i det hele tatt... arg..

Og om natten så har jeg han siden han skal jobbe. Men jeg føler jeg har hele ansvaret alene... Sann nå i helgen så håpet jeg han kunne ta han om natten når sønnen vår våknet, men neiiii....

Hva skal jeg gjøre?? Er egentlig utrulig glad i han og vil ikke dra fra ham.. noe holder meg i gjen.. men hva???? :(

Håper noen kan svare meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit å høre dere har det sånn..forholdet blir satt litt på prøve når man får unge sammen..mye blir forandret.

Jeg anbefaler dere heller å gå til familieverns kontoret å få snakket ut sammen der med en rådgiver. Prøve det i første omgang før du velger å bare gå fra han.

Det å få en liten en er en stor overgang for dere begge.

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...