Gå til innhold

idag skulle mannen min stå opp med jentungen.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt oppe et par timer lengre i går kveld siden jeg skulle få sove om morran.

Ellers så er det bare å komme seg i seng tidlig for jenta vår kan finne på at dagen starter klokka 5. (om en ikke hver morgen så ofte.)

Minte han på at han skulle ta henne, og jada han skulle snart legge seg skulle bare gjøre ferdig noe.......... Han drev og spilte på datan. Litt før 5 kom han inn i senga, med en dårlig unskyldning om at han hadde satt telefonen på ringing men hadde klart å stille den feil altså til 2 på dagen istede for natta.

(jeg la meg litt før et.)

Jentungen sov faktisk helt til 7 idag da. og da var det ikke mye liv i han siden han hadde bare sovet 2 timer. Ho hadde klart å tisse gjennom bleien så jeg skifta på ho og tok ho deretter inn i var seng og ammet ho før jeg lot ho få ligge der å leke. Når klokka var 8 hadde ho vel bråket og sparket han i ryggen nok til at han sto opp med ho. Var helt tydlig at han mente jeg skulle ha ho om morran fordi han ikke hadde sovet.

Men ikke snakk om at jeg sto opp med ho så han fikk sove. Nei jeg fikk ikke sove der jeg lå jeg heller men hadde han sluppet unna denne gangen vet jeg han ville gjort det samme neste gang.

Er faktisk ikke min feil at han ikke går å legger seg når han vet at han skal ha ho om morran.

Klokka 10 altså etter 2 timer mente han at nå skulle han legge seg igjen så nå skulle jeg stå opp. Men da ble jeg sint på han og ga beskjed at jeg står opp når jeg er ferdig å ligge her og jeg skal også dusje før du får legge deg.

Mannen min jobber ettermiddager og sover til i 12 -1 tiden 5 dager i uka, så jeg mener at de 2 dagene han har fri skal jeg kunne sove lenge.

Lenge for meg er normalt til 9 tiden da og han legger seg alltid igjen når jeg står opp.

Ikke har han mye styr med jenta vår heller. Når ho har fått frokost og eventuelt bleieskift så enten ligger ho på gulvet å leker , sitter ho i vippestolen sin å koser med kaninteppe sitt eller sovner og kan leges igjen. (allt etter hvor trøtt ho er.) Så han sitter jo stort sett å spiller når han har henne.

Morgenstellet og påkledsel tar jeg når jeg står opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du sto på ditt! Helt enig med deg!

Skrevet

huff,er glad det ikke er min mann. Men hvorfor tar ikke han morgenstellet og påkledningen?

Skrevet

For en tulling. Min mann er bare snill! I dag tok han tvillingene klokken fem etter at jeg hadde vært oppe med dem hele natten. Kom bare opp når jeg måtte amme, og lot meg sove til 9.30. Det til tross for at han var ute i går kveld og ikke kom hjem før etter midnatt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...