Gå til innhold

Laktoseintoleranse - noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer nemlig litt på hvordan dette kan arte seg hos barn. Lillemann har hatt mørkegrønn, illeluktende og ganske tynn avføring i et par uker. Vi hadde omgangssyke alle mann, men han blir ikke bra i magen igjen.. har også vært plaget med dette, i mindre grad, tidligere. Har vært hos lege, men ikke fått noen svar på noe ennå. Jeg har lett litt på nett, og ser at symptomene her kan sammenlignes med symptomer på laktoseintoleranse.. har noen erfaring med dette? Han har fått vanlige melkeprodukter, søte og sure, siden 1 årsalder.. har ikke merket noe særlig til det da.. han er nå halvannet år. Jeg har så lyst til å finne svar på hvorfor han plages så med disse ekle bleiene! Er veldig takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg vet er at laktoseintolleranse hos babyer kan utløses av viruset som forårsaker magesjau. En slik laktoseintolleranse er likevel ofte forbigående.

 

Hvorfor ikke prøve uten melk en stund og se om det bedrer seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...