Dollywood Skrevet 17. februar 2008 #1 Skrevet 17. februar 2008 hvor står dette med at man ikke kan studere samtidig med at man får fødselspenger da, eller foreldrepenger/permisjonspenger eller hva det heter? står ikke noe om det på nav, og heller ikke i folketrygdloven
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #2 Skrevet 17. februar 2008 Da jeg hadde forrige permisjonen min måtte jeg hvertfall skrive under på en avtale med nav, der stod det spesifisert at jeg ikke hadde lov å studere eller jobbe under permisjonen uten at det påvirket mine rettigheter i fh til de,,,
Dollywood Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2008 hmm, skrev ikke under på noe sånt sist jeg. med mindre det sto med liten skrift da. men arbeidsgiveren min forskutterer lønnen min da, også i permisjonstiden. men det ordner seg vel, har som sagt ingen eksamener neste år, og masteroppgaven skal uansett ikke leveres før etter at permisjonstiden er gått ut. problemet er vel kanskje at jeg må betale semesteravgift til skolen for å kunne få veiledning. men jeg satser på det ordner seg
meg & to små vampyrer Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 Jo, stod med liten skrift. ja, det er det med semesteravgift og veiledning da. om de finner ut det, så er vel det noe du egentlig er pliktig å opplyse om.
Dollywood Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2008 vi får se, jeg tror det ordner seg. vet om flere som studerer samtidig med at de er i svangerskapspermisjon.
Dollywood Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2008 hå, permisjonen min begynner dagen etter siste eksamen i dette vårsemesteret faktisk!:-) FLAKS da!:-)
Dollywood Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. februar 2008 og den utgår midten av mai neste år, dvs i god tid før masteroppgaven skal leveres, joda dette ordner seg!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå